Beantwoord

Pluspakket interactie tv / KPN Compleet

  • 6 January 2019
  • 3 reacties
  • 195 keer bekeken

Beste lezer,

Op 24 dec is mijn gewijzigde abonnement ingegaan waarbij ik internet en tv heb uitgebreid met een mobiel abonnement.
Dit betekende dat ik een gratis zenderpakket kon nemen, er is gekozen voor het pluspakket.
Nu werkt dit niet en kan ik daar geen gebruik van maken.
Ook zie ik in mijn kpn app mijn abonnement op mobiele telefonie niet terug.
Graag zie ik dat dit opgelost wordt.

Groet,

Linda Besseling

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 January 2019, 16:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Linda B. Welkom op het forum! Het klopt dat je een gratis zenderpakket krijgt als je naast een mobiel abonnement ook nog een Internet en TV abonnement bij KPN afneemt. Ik zie dat je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik heb het abonnement gelijk erbij gepakt en het voor je uitgezocht. De reden waarom het PlusPakket niet te bekijken is, is omdat je de diensten nog niet hebt aangemeld voor de KPN Compleet kortingen. Ik heb dit zojuist voor jou aangevraagd. Zodra deze aanvraag is verwerkt ontvang je een sms en kan je het PlusPakket gratis bekijken op de tv-ontvanger!
Beste Vikash,

Dankjewel voor de snelle reactie en het uitvoeren van de acties die je hebt gedaan.
Groet Linda
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Linda B. 😃

Reageer