Beantwoord

Pluspakket stopgezet omdat abonnementen niet meer aan KPN Compleet voldoen.

  • 13 December 2019
  • 7 reacties
  • 460 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Hallo,

 

Ik heb een mail ontvangen die het volgende meldt: 

 

Bedankt voor uw wijziging. Hierbij bevestigen wij welke extra dienst(en) u hebt gewijzigd:

De volgende diensten zijn verwijderd

- Pluspakket

En een aanvullende mail :

 

Helaas voldoen uw KPN abonnementen niet meer aan de voorwaarden van KPN Compleet. Hieronder leest u waarom uw voordelen zijn vervallen en wat dit voor u betekent.

 

 

Opzegging of verhuizing
U hebt een wijziging doorgegeven, bijvoorbeeld een annulering, opzegging of een verhuizing van één van uw KPN producten. Daardoor zijn er niet langer twee of meerdere KPN producten op uw adres aangemeld voor KPN Compleet. Uw KPN Compleet voordelen zijn daarom komen te vervallen. Alle voorwaarden van KPN Compleet vindt u op kpn.com/compleetvoorwaarden.

 

Nu heb ik zelf geen enkele wijziging doorgegeven, dus ik ben benieuwd of meer mensen dit hebben ontvangen of dat er een andere reden is, dat dit zomaar voor mij is stopgezet?

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 December 2019, 18:47

Bekijk origineel

7 reacties

Wat gek. Met je mobiel misschien over naar andere provider?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi EZ1, ik heb de titel van dit topic aangepast voor de vindbaarheid. Vreemd dat je ineens niet meer in aanmerking komt voor KPN Compleet, ik kijk graag na hoe dit zit! Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je gegevens? Dan kan ik de Compleet aanmelding controleren. :slight_smile:

Hoi Sanne_M,

 

Heb mijn profiel aangepast, hoor graag van je.

 

Groet, Esther

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Esther,   @EZ1 

Is jouw mobiele abonnement toevallig niet onlangs afgelopen? Hoe staat het geregistreerd in Mijn KPN? Vermoedelijk staat het mobiele abonnement niet meer op jouw adres geregistreerd.

De voorwaarden voor KPN Compleet zijn : 

 

  • Meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres
  • Óf KPN Internet en/of TV voor thuis met Vast Bellen met 1 of meer KPN Mobiel abonnementen

Als het mobiele abonnement gestopt is, vervalt ook automatisch KPN Compleet. En daardoor ben je dan ook het pluspakket kwijt. 

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel! Ik zie dat er op je huidige adres alleen nog vaste diensten van KPN geregistreerd staan. Geen mobiel abonnement meer sinds kort, waardoor je dus niet meer in aanmerking komt voor KPN Compleet en de voordelen (het Pluspakket) zijn vervallen. De e-mail die je hebt ontvangen klopt dus. :slight_smile:

Hallo,

 

Ik begrijp het nog niet helemaal. Ik heb nooit een mobiel abonnement gehad bij KPN dus ook niets om stop te zetten. Ik ben klant van Telfort, wat nu samen is gegaan met KPN, dus neem ik (al dan niet indirect) meer diensten af van KPN?

 

Groet, Esther

 

Reputatie 7
Badge +17

Je hebt momenteel dus een mobiel abonnement bij Telfort begrijp ik? Zo ja, zou je dit nummer dan aan willen melden voor Telfort Compleet? Als het abonnement op hetzelfde adres geregistreerd staat als je vaste diensten kun je hiermee weer het gratis Pluspakket activeren.

Eerder was er een mobiel nummer eindigend op 0630 aangemeld voor KPN Compleet, maar dit abonnement is sinds 12 december naar een andere provider overgestapt. Daarmee is het gratis Pluspakket komen te vervallen. Komt dit je bekend voor? Mocht dit nummer je niet bekend voorkomen, dan zal deze nog foutief op je adres geregistreerd hebben gestaan. 

Reageer