Afgelopen periode heb ik meerdere langdurige telefonische gesprekken gehad KPN klantenservice m.b.t. mijn abonnement.
Onverwachts was Pluspakket TV verwijderd. Telefonisch werd mij verteld dat ik onterecht Pluspakket gekregen had, omdat ik geen Mobiel abonnement KPN/Simyo had. Dat is onjuist. Ik heb een Simyo Compleet abonnement met telefoonnummer 06-********. Er werd mij gevraagd om dan zelf Simyo te bellen om te verzoeken om het abonnement bij KPN te melden. In het mailcontact hierover met Simyo waren zij even verbaasd over deze vraag als ik zelf. Simyo schreef: “Wij moeten voor aan KPN toestemming vragen voor het voor wij Simyo voordeel van dubbele data mogen verstrekken.” Ik voelde mij door KPN in het bos gestuurd. In een later telefonisch gesprek met KPN hierover werd in een langdurig uiteindelijk toegezegd dat mijn KPN Alles in één abonnement wordt wordt hersteld, hetgeen ook gebeurd is. Tot mijn verbazing ontving ik bovengenoemde factuur met 2 posten TV Plus pakket berekend.
Inmiddels twee afgebroken telefoonverbindingen tijdens gesprekken , drie maal lange wachttijden, drie langdurige gesprekken en deze klacht kost* het mij tot nu toe, omdat KPN geheel onverwacht het pluspakket uit mijn abonnement onterecht verwijderde uit mijn abonnement. * nominaal 5 uur
Ik verzoek u tot correctie van van bovengenoemde factuur over te gaan en er zorgvuldig voor te zorgen dat mijn KPN abonnement voor mij zorgeloos gaat verlopen.
Mocht het zo zijn dat u er een andere mening heeft over uw handelswijze m.b.t. het eenzijdig wijzigen van mijn abonnement, dan verzoek ik mij dat schriftelijk* duidelijk uit te leggen wat uw motivaties daarvan zijn.
- *****
Met vriendelijke groet,
Rob (Bastiaan) Bor
Admin: eigen topic voor je aangemaakt en e-mailadres + telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy