Beantwoord

Pluspakket werkt niet bij KPN Compleet

  • 23 October 2019
  • 2 reacties
  • 187 keer bekeken

ik heb sinds kort kpn compleet maar ik kan het beloofde pluspakket niet ontvangen.

 

Admin: titel ingekort i.v.m. duidelijkheid en topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 October 2019, 13:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @wimvanpom, welkom hier. Ik kijk graag met je mee waarom je de zenders uit het Pluspakket niet kunt bekijken. Wat gebeurt er precies als je naar een van de zenders gaat? Krijg je dan een melding of wordt de zender overgeslagen? Als je in jouw MijnKPN kijkt, staat het Pluspakket daar wel bij als Compleet voordeel?

Als je me dat kunt laten weten en daarnaast je postcode en huisnummer op je forumprofiel kunt invullen kan ik kijken wat ik zie staan. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7

Hoi @wimvanpom, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik nog geen gegevens staan. Als ik nog iets voor je kan betekenen weet je me te vinden.