Beantwoord

Pluspakket werkt niet bij mijn kpn compleet

  • 27 December 2019
  • 20 reacties
  • 439 keer bekeken

Reputatie 1

Pluspakket werkt niet bij mijn kpn compleet sinds ik een nieuw kastje heb.

icon

Beste antwoord door Florac 9 January 2020, 19:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Florac, welkom op het forum. 

Een nieuw kastje heeft hier geen invloed op. Vind je het goed als ik dit voor je nakijk?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 
 

Reputatie 1

hi Alex,

Gegevens zoveel mogelijk doorgegeven.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, hier staat in ieder geval alles goed. Zou ik van jou het serienummer van de ontvanger mogen? Dit kun je aan onderkant vinden van de ontvanger. 

Reputatie 1

Het model is HM B 2260

 

Reputatie 7
Badge +24

Dat is niet wat ik bedoel. Aan de odnerkant kun je ook een serienummer, een langer nummer uit cijfers. Vaak beginnend met M of J. 

Reputatie 1

Heb hier nr. J402239807  er staat S/N voor het nr.

 

ook staat er nog een nr. met Mac ervoor.

weet niet welke.

Reputatie 7
Badge +24

Dat staat ook goed, vreemd. Als je naar Menu gaat en dan On Demand, zie je daar het Pluspakket wel onder staan? 

Reputatie 1

Alex, ik heb het Pluspakket erop staan maar als ik een serie of film wil aanklikken reageert het niet, er gebeurt niets.ik zie de films staan maar nada. 

Reputatie 7
Badge +24

Dit lijkt op een software, zou je onderstaande stappen willen uitvoeren? 

 

 

Reputatie 1

Heb alle stappen uitgevoerd maar nog geen resultaat.

Als ik op afspelen druk doet ie het niet. 

Wat nu?

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben dan bang dat er toch iets mis is met dat kastje. Iets anders kan ik niet bedenken namelijk. Zou ik je vandaag telefonisch mogen benaderen om het om te ruilen? Hij moet dan namelijk even van stroom af. 

Reputatie 1

Hoi Alex, zou dat morgen kunnen, ben vandaag weg geweest en zou je me dan op mn mobiel kunnen bellen?

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik was er gisteren helaas niet. Ik heb nog wel een laatste vraag: de nieuwe ontvanger die je hebt, heb je deze via KPN gekregen? Of op een andere manier?

Reputatie 1

ja via KPN er is zelfs een monteur van jullie geweest maar we hebben het pluspakket niet nagekeken of het werkte, met de oude experia box  heeft  het pluspakket het altijd gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +24

FLorac, zou je de ontvanger even stroomloos willen maken en het nogmaals willen proberen? We hebben vanaf hier een aanpassing gedaan namelijk. 

Reputatie 1

hoi Alex,

yes het is gelukt. ontvanger stroomloos gemaakt en weer aangezet en toen uitgeprobeerd en dat werkt.

pfff dank je voor je hulp, toppie.😊

Groet,

Florac

Reputatie 7
Badge +24

Kijk aan, eindelijk! Fijn om te lezen en graag gedaan uiteraard. :) 

Ik heb een nieuwe tv aangesloten, mijn abonnement is KPN compleet, maar ik krijg het pluspakket niet

hoe kan ik de reactie lezen

Reputatie 7
Badge +24

@Marel, Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Â