Vraag

Pluspakket wordt ineens wel in rekening gebracht

  • 16 September 2021
  • 8 reacties
  • 68 keer bekeken

Op mijn laatste rekening wordt mij opeens het pluspakket volledige in rekening gebracht. Of nee, het pakket wordt mij anderhalf keer in rekening gebracht. Waarom is dat?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Doormanstraat , waarom zou KPN dat niet mogen berekenen? Het pluspakket is een betaalde optie, of heb je speciale afspraken gemaakt die ook op papier staan?

 

Reputatie 7
Badge +24

Het pluspakket hoort gratis te zijn als je een ouder abonnement met tv voor thuis hebt, van voor Hussel en een mobiel abonnement van KPN op hetzelfde adres geregistreerd hebt staan.

Ik heb tot dusver het pluspakket altijd gratis gehad. Maar sinds ik het Ziggo Totaal Pakket heb aangezet, rekent KPN mij voor het plusp[akket ook 9,99 én 4,19 euro?????

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Doormanstraat en welkom op ons forum!

Als klanten nog een oud (pre hussel) pakket hebben en een mobiel abonnement van ons dan krijgen die klanten of het pluspakket gratis of het ESPN pakket gratis. Ik wil graag eens met je meekijken hoe het zit. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek uit kan gaan? :mag:

Inderdaad heb ik een pre-husselpakket. Klantenservice wist mij evenwel te vertellen, dat er in juli een mail is uitgegaan, dat gratis pluspakket zou worden/zijn beëindigd. Deze mail heb ik niet ontvangen en daarom heb ik gevraagd deze mail alsnog te sturen. Niets ontvangen tot dusver.

En ik heb op zeker moment een mobiel abo afgesloten en nu weer beëindigd, maar naar mijn weten had dat niets te maken met het gratis pluspakket.

Reputatie 6
Badge +10

Als het mobiele abonnement stop is gezet dan komen de KPN compleet voordelen (gratis pluspakket) ook te vervallen als dat het enige mobiele abonnement was. Voor de compleet voordelen heb je en een vaste aansluiting met televisie van ons nodig en een mobiel abonnement.

Duidelijk. Dank je wel.