Beantwoord

pluspakket zomaar verwijderd door KPN

  • 3 September 2020
  • 3 reacties
  • 134 keer bekeken


Beste KPN lezer,

 

Afgelopen vrijdag heb ik twee keer contact met jullie gehad ivm een mail die ik had ontvangen dat mijn pluspakket was komen te vervallen omdat ik een wijziging had doorgegeven.

Ik had niks doorgeven en dit ook kenbaar gemaakt aan uw medewerker. Ze zou het voor mij uit gaan zoeken en mij om 13.30 uurterugbellen (dit moet nu nog steeds gebeuren)

Smiddags om 16.00 uur zelf maar weer gebeld naar KPN, daar werd mij verteld, dat alles gewoon nog goed in het systeem stond en dat deze mail niet verzonden had mogen worden.

Ik ging er dus ook van uit dat dit zo was. (met de ochtend er bij was ik aan dit geintje, 4 uur kwijt)

Gisteren middag zat ik samen met mijn dochtertje van 4 tv te kijken, de zender hield er ineens mee op (een zender van het pluspakket) en daarna las ik dus weer een mailtje van KPN dat het pluspakket dus wel degelijk was opgezegd. Hier snap ik dus echt niks van.

Dus maar weer een telefoontje richting KPN, daar kreeg ik een dame aan de lijn, die mij niet kon helpen, zij heeft mij doorgezet naar een collega, helaas moest ik hiervoor weer een half uur wachten.

Daar kreeg ik een vriendelijke jongen aan de telefoon, genaamd Bastiaan (27 jaar oud) hoop dat jullie hem kunnen traceren?

Na een welles nietes gesprek, kwam hij met het verhaal dat ik geen recht meer had op het pluspakket van KPN. Dit bleef ik vreemd vinden (omdat mijn ouders precies hetzelfde abonnement hebben als ik en daar werkt het nog steeds) maar goed dacht ik, dan zal dit wel zo zijn.

Heb bijna een uur met hem aan de telefoon gezeten. (was een prima gesprek hoor, hij deed ook zijn best)

Vervolgens een nieuwe overeenkomst met heb afgesloten met Hussel Internet en het pluspakket hierin dus ook opgenomen.

Ongeveer een uurtje later belt hij mij terug en bood zijn excuses aan, ik had dus helemaal gelijk en wel degelijk recht op het gratis pluspakket.

Hij zou alles weer omzetten, het enige wat ik dus zelf moest doen, was contact opnemen met Simyo. Om daar aan te geven dat ze mijn Simyo compleet weer aan moesten zetten en dan konden hun mij vertellen wanneer het pluspakket weer terug zou komen. Ik was helemaal happy.


Tot dat ik vandaag dus contact heb opgenomen met Simyo, de vriendelijke mevrouw zei dat ik hier echter toch echt voor bij de KPN moet zijn,  hun zijn van de mobiele aansluitingen en kunnen niks voor tv/internet betekenen. (ook weer 35 minuten in de wacht gezeten en geen steek verder gekomen)

Begin van de avond weer contact gehad met KPN, wat een verschrikkelijk onaardige vrouw aan de telefoon gehad, ik heb ook gewoon de verbinding verbroken omdat ik er toch wel voort klaar mee ben.

kreeg ik een mail adres door, klantenservices@kpn.com blijkt dit dus niet te werken. Wat heb je hier nou aan!! 

Dit noemen ze nou van het kastje naar de muur sturen, ik heb er geen verstand van maar mag wel alles zelf oplossen terwijl KPN het pluspakket heeft los gekoppeld (iets waar ik gewoon recht op heb) zie de bijlage. Ben blij dat ik dit stuk nog heb gevonden!

Als ik een factuur van jullie ontvang staat er het volgende altijd op vermeld:

 

Ik betaal                                                                                             € 64,12

 

Mijn abonnement:

Internet en TV                                                                                 € 64,12

Pluspakket                                                                                        € 9,99

Pluspakket gratis, voordeel van KPN compleet                  € -9,99 wordt dus verrekend.

Ik hoop van harte dat ik nu eens door iemand gebeld wordt, die er wel verstand van heeft en die er voor kan zorgen dat mijn pluspakket weer teruggezet gaat worden.

Vindt het echt belachelijk dat dit zo moet gaan. 

Het jammere er aan is dat er niks in de computer wordt opgeslagen dus als je dan een medewerker aan de telefoon krijgt, kun je weer heel je verhaal opnieuw doen en weet niemand hoe het zit.

net nog een keer gebeld met kpn, deze man heeft een ticket aangemaakt maar kan nog 3 dagen duren voordat ik daar dan weer een reactie op krijg. 

icon

Beste antwoord door JuudjeT 8 September 2020, 16:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hi @JuudjeT, als eerste welkom op ons Forum! Ik heb je verhaal doorgelezen en kan me heel goed voorstellen dat je weinig energie over hebt gehouden aan deze hele situatie. Ik zoek dit graag tot op de bodem voor je uit, mocht je nog geen duidelijk hebben op dit moment. Om dit te kunnen doen wil ik je vragen om jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in te vullen. Zodra je dit gedaan hebt mag je hier weer een reactie plaatsen. Dan ga ik voor je aan de slag.  

Beste Niek, afgelopen vrijdag ben ik terug gebeld door KPN. 
inmiddels is het opgelost. Bedankt voor je reactie!

Reputatie 5
Badge +8

Fijn om te horen dat het is opgelost! Normaal gesproken reageren we een stuk sneller, maar het is helaas op dit moment erg druk. Sorry daarvoor. Als ik nog iets voor je kan doen in de toekomst, dan hoor ik graag weer van je.

Reageer