Beantwoord

Pluspakket zonder korting?

• 9 oktober 2018
  • 15 reacties
  • 213 keer bekeken

Reputatie 1
Zojuist een nieuwe ontvanger voor digitenne aangevraagd.
Goedkeuring daarvan ontvangen en een bijlage van de een nieuwe factuur.
In de nieuwe factuur is men vergeten om de korting op het pluspakket toe te passen.
Dit wordt later alsnog toegepast?

Frans
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 oktober 2018, 10:01

Ah oke, de bevestiging van wijzigen. Een nieuw overzicht van de producten die je afneemt! Ik heb even gekeken, en zie inderdaad dat de korting niet toegepast wordt. Echter, in het systeem staat het wel goed en de korting wordt gewoon nog gegeven! Mocht je het niet vertrouwen, hou dan de eerstkomende factuur even in de gaten. Maar ik ga er vanuit dat het goed gaat en de korting gewoon wordt toegekend!
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Digitenne heeft geen pluspakket en valt ook niet onder "KPN Compleet".
Er is dus geen pluspakket; laat staan korting daarop.

Pluspakket krijg je extra bij interactieve tv van kpn i.c.m. één of meer mobiele kpn abonnementen.
Reputatie 1
Klopt, interactieve tv en digitenne staat allemaal op dezelfde factuur.
In verband met wijziging, zoals de KPN de omruiling noemt, is er een nieuwe factuur bijgevoegd.
De korting die ik normaal had op het pluspakket is hierop niet meegenomen.
Vandaar mijn vraag of die later wordt verrekend.
Frans
Reputatie 7
Oh, nou is 't me duidelijk.
Beetje apart inderdaad.
Heb je al je gegevens ingevuld in je forumprofiel zodat de KPN moderator die hier komt je snel kan helpen?
Voor- en achternaam, postcode en huisnummer en klantnummer is minimaal nodig.
(die gegevens in het profiel zijn niet openbaar; alleen jij en de moderators zien deze)

Ik kan hier helaas verder niks in betekenen. Behalve dat het me lijkt dat het wel goed komt.
Reputatie 1
Profiel heb ik al voor een half jaar terug ingevuld, eveneens op verzoek van een moderator.
Maar tot nog toe geen reactie van een van hen.

Frans.
Reputatie 7
Nee. je topic is net 17 uur oud. De wachtrij is rond de 30 tot 40 uur momenteel. Ze werken hier 7 dagen van 8:30 tot 22:00 uur.
Reputatie 1
Gisteren was Bart anders sneller. Antenne had ik vanmorgen al binnen.
Frans
Reputatie 4
Badge +6
@Wally5217,

antenne andere kant op richten, wellicht dat je dan sneller een reactie krijgt.

Timo
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Frans, bedankt voor jouw bericht!

We hebben inderdaad een doorlooptijd van 2 werkdagen, indien het druk is soms net iets meer helaas. Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt, ik zie de laatste factuur van september. Hier staat gewoon nog - € 9,99 voor het Pluspakket vanwege de KPN Compleet voordelen. Mag ik vragen waar je ziet dat de korting niet meegenomen wordt? 🙂
Reputatie 1
Susan,

Zie oa. mijn openingsbericht.
Ik heb mijn insteekkaart van Digitenne omgewisseld voor een tv ontvanger.
Heb hierover bericht gehad dat die wijziging was doorgevoerd. Bij dat bericht zat als bijlage een nieuwe factuur bijgevoegd. Op die factuur is de korting van het Pluspakket niet vermeld.
Frans
Reputatie 7
Badge +20
Ah oke, de bevestiging van wijzigen. Een nieuw overzicht van de producten die je afneemt! Ik heb even gekeken, en zie inderdaad dat de korting niet toegepast wordt. Echter, in het systeem staat het wel goed en de korting wordt gewoon nog gegeven! Mocht je het niet vertrouwen, hou dan de eerstkomende factuur even in de gaten. Maar ik ga er vanuit dat het goed gaat en de korting gewoon wordt toegekend!
Reputatie 1
Susan,

Ik wacht de nieuwe factuur eventjes af.

Frans
Reputatie 1
Susan,
Nieuwe factuur van 19 oktober is binnen.
De korting van het Pluspakket is correct toegepast.

Echter nu mag ik voor 2 Digitenne ontvangers betalen, terwijl ik er toch maar 1 heb ontvangen.

Frans
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen!

Oh, dus niet helemaal goed gegaan.. Ik zie dat je 3 HD tv-ontvangers hebt en één Digitenne. Alleen dat er inderdaad nu op deze factuur 2 Digitenne ontvangers worden gefactureerd. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Ik ga één keer € 5,00 vergoeden, dat zal je terugkrijgen op de volgende factuur. In het systeem staat het verder goed, dus ik ga er vanuit dat het een eenmalig foutje is. Je weet me te vinden als dit volgende maand toch nog wel een keer voorkomt. Dan moet ik even onze facturering aansturen hiervoor!
Reputatie 1
Susan,
Duidelijk, alvast bedankt.
Indien nodig meld ik me wel weer.
Mvg. Frans
Reputatie 1
Susan,
De 5 euro, teveel betaald op de vorige factuur is nu in miindering gebracht.
Als nog bedankt voor je moeite.
Mvg Frans.

Reageer