Beantwoord

Prepaidnummer en werknummer toevoegen aan KPN Compleet mogelijk?

  • 23 September 2019
  • 6 reacties
  • 251 keer bekeken

Reputatie 1
Aanvullende vragen hierop:
  • Ik heb 2 prepaids voor de kids toegevoegd aan mijn producten, geldt het onderling bellen hiervoor ook?
  • Deze verwacht ik niet, maar toch, zelf heb ik een mobiel via mijn werk, toevallig ook KPN, deze kan ik niet toevoegen aan mijn producten neem ik aan? (met het idee dat ik dan gebeld kan worden vanaf het thuisnummer zonder dat dit extra kost)
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door PeterG 23 September 2019, 11:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Volgens mij kan je geen prepaid toevoegen aan KPN compleet. En ook je telefoon van je werk niet. Stel je bent ZZP-er en je hebt een telefoon zakelijk aangeschaft, gewoon op je thuis adres, dan kan zelfs die niet toegevoegd worden aan KPN compleet. Volgens mij...

En volgens mij: stel je zet de prepaid telefoons om naar het goedkoopste abonnement zonder data, dan kun je geen data delen vanuit je eigen bundel naar die telefoons.

Het is allemaal nog niet zo makkelijk.
En volgens mij: stel je zet de prepaid telefoons om naar het goedkoopste abonnement zonder data, dan kun je geen data delen vanuit je eigen bundel naar die telefoons.
Dit klopt niet, Nick83. Abonnementen zonder data kun je vanuit je eigen bundel van data voorzien. Mits die abonnementen op hetzelfde adres staan. Dat is de enige voorwaarde voor KPN Compleet.

Nummers moeten wel even aangemeld voor Compleet. Dat doe je hier. Prepaid kan niet aangemeld voor Compleet. (dus niet gratis onderling bellen). Dat heeft Nick83 al uitgebreider uitgelegd.
Ah, zo.

Dit is de meest recente met die vraag die ik kan vinden. Susan bevestigt dat daarnaar MB's overmaken mogelijk is.
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/mb-s-delen-met-een-kpn-abonnement-zonder-internet-470850

Mogelijk ging het over de niet gebruikte. Die kunnen niet nogmaals 'gedeeld' worden als ze al van een ander nummer komen.
Reputatie 1
Ah dat beantwoord dan wel mijn vraag, werkt helaas niet voor prepaid, maar dan weet ik in ieder geval wat ik moet doen als ze ouder zijn en wel data nodig hebben.
Bedankt voor het antwoorden!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @ChrisPy Goed om te zien dat Nick en Peter je al duidelijke uitleg hebben gegeven. Alles is helder?
Reputatie 1
Ja hoor bedankt voor de reactie!

Reageer