Beantwoord

Prijsverhoging

  • 3 February 2019
  • 3 reacties
  • 400 keer bekeken

Ik kreeg van KPN de jaarlijkse verhoging te zien en daar stond in dat als je afgelopen jaar een abonnement had afgesloten ik de verhoging er niet bij zou krijgen. Wat schetst mijn verbazing ik kreeg vandaag de factuur en daar zat de verhoging wel bij. Willen jullie dit nakijken.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 February 2019, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dag Jongmar, over welke verhoging heb je het? Zover ik weet hebben wij geen communicatie over een verhoging de wereld in gestuurd. Of doel je op de inflatiecorrectie van oktober vorig jaar? Dan is de regel dat de verhoging niet voor je geldt wanneer je abonnement op 1 oktober niet langer dan 3 maanden geleden is ingegaan. Ik hoor graag van je, je kunt hier eventueel ook een screenshot plaatsen van wat je ziet over de verhoging en het niet doorgaan ervan.
Oke ,dan heb ik mail verkeerd gelezen. Bedankt voor de informatie.


Met vriendelijke groet,
Jongmar
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan uiteraard. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.