Probleem met meerdere abonnementen op 1 adres

• 18 mei 2015
  • 2 reacties
  • 783 keer bekeken

Goeiemiddag,

Ik woon op een adres met meerdere appartementen. Gisteren heb ik een nieuw telefoonabonnement afgesloten bij kpn. De verkoper kon mij vertellen dat ik korting kon krijgen als meerdere mensen op mijn adres ook een kpn abonnement hadden.

Nu krijg ik echter de volgende email met onderwerp 'Het e-mailadres voor KPN Compleet is gewijzigd':

Geachte heer ****,

Bij de aanvraag van KPN Compleet voor *****straat 19 A hebt u een ander e-mailadres opgegeven dan het e-mailadres dat bij ons bekend is. In deze e-mail leest u wat dit voor u betekent.

1 e-mailadres voor alle communicatie
U hebt het e-mailadres mijnemailadres@puntjepuntje opgegeven bij uw aanvraag. Dit e-mailadres is anders dan het e-mailadres dat bij ons bekend is. Om te voorkomen dat u e-mails van KPN op verschillende e-mailadressen ontvangt, wordt vanaf nu alle communicatie over KPN Compleet verzonden naar mijnbuurvrouwhaaremailadres@puntjepuntje. Op dit e-mailadres ontvangt u ook de facturen van uw internetabonnement.

De aanvraag voor KPN Compleet loopt gewoon door.

E-mailadres onjuist of wijzigen?
U kunt uw e-mailadres eenvoudig wijzigen via kpn.com/mijnkpn. Wilt u meer weten over het wijzigen van het e-mailadres? Lees de instructie op onze website. Hebt u een glasvezelaansluiting? Lees dan deze instructie.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Klantenservice

U kunt begrijpen dat ik hier absoluut niet blij mee ben en dat ik graag wil weten wat ik nu moet doen zonder mijn buurvrouw dwars te zitten en zonder dat ik er problemen mee krijg. Ik wil ook graag vast aangeven dat ik het zeer slecht vind dat KPN er zomaar vanuit gaat dat mensen die op hetzelfde adres wonen de rest van hun leven ook met elkaar delen, dit kan ook eerst gevraagd worden in plaats van direct alles aan te passen.

Groetjes Wieger

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hi Wieger,

Eigenlijk snap ik KPN wel... KPN Compleet is gemaakt voor gezinnen, op hetzelfde adres. Hier zal veelal een communicatieverantwoordelijke zijn. Dat jij KPN Compleet wordt met je buurvrouw, is niet de bedoeling van KPN, maar kan wel... ;-)

Maar als er nou meer gezinnen op mijn adres wonen? Met elk een (aparte) internetaansluiting? KPN zou dit soort initiatieven niet moeten nemen maar het vragen, vooral als ze zien dat er meerdere telefoonlijnen en internet abonnementen op dit adres zijn. 

Kleine update: Ik ben gister naar de KPN winkel gegaan waar de verkoper mijn probleem bij iemand van KPN heeft neergelegd, deze iemand neemt vandaag contact met me op als het goed is.

Reageer