Beantwoord

Producten niet allemaal gekoppeld met voordeel

  • 31 March 2020
  • 9 reacties
  • 153 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

sinds begin januari woon ik samen met mijn vriend. Wij beiden hadden al een KPN mobiel abonnement en hebben in januari KPN hussel tv/internet aangeschaft. Vervolgens heb ik mijn mobiel nummer in januari gekoppeld en het adres gewijzigd naar het nieuwe adres. Mijn vriend heeft dit vandaag pas gedaan.

Ik zou verwachten dat in ieder geval ikzelf al sinds januari de koppeling juist zou hebben en vanaf februari de korting zou krijgen. Echter is dit nog steeds niet het geval.

Ik heb ook al telefonisch contact gehad met een collega van u die zei dat ik alles goed had gedaan, maar dat het onduidelijk is waarom KPN hussel en mijn mobiel abonnement niet gekoppeld worden op hetzelfde adres waardoor ik voordeel ontvang op mijn abonnement.

Kunt u me hier verder mee helpen?

Ik hoor het graag van u.

icon

Beste antwoord door Deb90f 12 April 2020, 22:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Deb, welkom hier. 

Dit kan ik zeker. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook beide 06-nummers erbij vermelden waar het om gaat. 

Ik hoor graag van je.

Hi Alex,

Welke gegevens ontbreken er dan? In het lijstje gekoppelde producten in mijn KPN zie ik mijn nummer, dat van mijn vriend en het televisie/internet pakket van KPN hussel alle 3 op hetzelfde adres, maar er staan geen kortingen toegekend. De klantenservice medewerkster die ik afgelopen week sprak zei dat ik alle informatie goed had aangeleverd. 
 

ik hoor graag welke informatie we moeten wijzigen/aanvullen. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik doelde op je profiel hier op het forum. Alleen voor jou en mij zichtbaar. Ik heb nu nog geen enkele inzage in je gegevens namelijk. Naam, adres en de 2 mobiele nummers heb ik nodig om te vergelijken of ze allemaal op hetzelfde adres staan. 

Dankjewel alvast.

Ik heb mijn eigen gegevens aangevuld. Het klantnummer en telefoonnummer van mijn vriend op hetzelfde adres zal ik in een privébericht sturen. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik zie het inderdaad ook. Ik heb de juiste afdeling aangesproken, zij gaan dit morgen oppakken en ik verwacht dat dit binnen enkele dagen aan wordt gezet. Wacht dit dus alsjebliefteven af. 

Super! Heel erg bedankt!

Reputatie 7
Badge +24

Super! Heel erg bedankt!

Nee, jij bedankt. :wink:

Zou je het nogmaals willen nakijken? Het zou nu goed moeten staan. 

Het is gelukt ja! Meteen de ochtend nadat je de kwestie had doorgezet kregen we beiden een bevestiging per SMS dat de producten gekoppeld waren aan elkaar met de juiste voordelen toegepast. 
 

Heel erg fijn dat je het voor ons hebt kunnen oplossen! 😁

Reputatie 7
Badge +24

Top! En uiteraard graag gedaan.