Beantwoord

Registratie kpn compleet gaat niet goed

• 29 augustus 2015
  • 6 reacties
  • 315 keer bekeken

Hallo,

KPN compleet is nu al 3x aangevraagd via de telefonische klantenservice. Bij de eerste 2x Is de registratie zomaar uit het systeem verdwenen. Nu is die voor de 3e keer aangevraagd, graag zou ik een kundig persoon willen spreken, die mij kan verzekeren dat het deze keer wel goed gaat.

Mvg marco
icon

Beste antwoord door Joran 31 augustus 2015, 17:56

Dag Marco,

Ik heb terugkoppeling ontvangen over het probleem met de aanmelding. Wat er verkeerd is gegaan heeft meer te maken met de oplevering van het abonnement zelf. Administratief heeft dit langer geduurd dan gepland, pas sinds vandaag is alles helemaal gereed. Alle aanvragen tot nu toe zijn om die reden verkeerd gelopen; er was geen actief abonnement om Compleet aan te koppelen. We hebben de dubbele aanvragen verwijderd en vandaag de aanmelding opnieuw in gang gezet. Met maximaal vijf werkdagen werkt Compleet helemaal, voor vast en mobiel. Sorry voor de vertraging!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Zijn alle diensten die je wilt aanmelden op dit moment al actief? Zo ja, dan zal WebCare je aan kunnen melden in enkele dagen of je kan jezelf aanmelden hier:  
https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive

Robin

We hadden al 2 mobiele abonnementen al compleet en We hebben sinds 17 augustus het alles in 1 pakket. Sinds de activatie van het alles in 1 pakket, is de aanvraag voor kpn compleet al 2x misgegaan.
En via de link die je post heb ik het ook al geprobeerd, maar die geeft aan: woops something has gone wrong..
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Dat is gek! Dan zal je toch echt even moeten wachten op WebCare, ze reageren vanzelf in dit topic!

Robin
Reputatie 7
Badge +27
Dag Marco, welkom op het forum!

Erg vervelend dat dit nu meerdere malen verkeerd is gegaan. Ik wil me hier graag verder in verdiepen en voor een oplossing zorgen. Kun je mij een priv├ębericht sturen met daarin jouw adresgegevens, naam contractant en 06-nummer(s)?

Reputatie 7
Badge +27
Dag Marco,

Ik heb terugkoppeling ontvangen over het probleem met de aanmelding. Wat er verkeerd is gegaan heeft meer te maken met de oplevering van het abonnement zelf. Administratief heeft dit langer geduurd dan gepland, pas sinds vandaag is alles helemaal gereed. Alle aanvragen tot nu toe zijn om die reden verkeerd gelopen; er was geen actief abonnement om Compleet aan te koppelen. We hebben de dubbele aanvragen verwijderd en vandaag de aanmelding opnieuw in gang gezet. Met maximaal vijf werkdagen werkt Compleet helemaal, voor vast en mobiel. Sorry voor de vertraging!

Reageer