Beantwoord

rekeningen spotify wordt niet stopgezet

• 2 november 2016
  • 7 reacties
  • 205 keer bekeken

Hoi,

Sinds 1 mei hebben wij KPN totaalpakket incl spotify. Ik had al een account bij spotify en heb destijds de instructies van KPN gevolgd. Echter zie ik nu op mijn rekening dat Spotify nog steeds 10 e per maand afschrijft. Ik heb begrepen dat KPN dit stop had moeten zetten bij spotify op het moment van mijn aanmelding.

Ons adres is ************. Klantnaam is waarschijnlijk Ratha

*Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Justin_ 7 november 2016, 09:29

Hoi Laura, welkom op het forum! Ik zie al goede suggesties van Jeffrey en Sjors 🙂 Zoals Sjors al aangeeft, zegt KPN geen Spotify abonnement op die via Spotify zelf lopen. Vervelend dat daar onduidelijkheid over is ontstaan. Heb je inmiddels al bij Spotify aangeklopt?

Wat ik in mijn systemen zie, is dat je met de activatiecode die je van ons hebt gekregen, op 17 mei 2016 via Facebook een Spotify Premium account hebt aangemaakt. Is dit nu ook het account dat je gebruikt? Of gebruik je nog het account dat je via Spotify zelf betaalt?

Als dat laatste het geval is, dan kan ik eventueel het account dat nu via KPN loopt, weer terug laten zetten naar Free. Je ontvangt dan opnieuw een activatiecode. Daarmee kun je, als je losse Spotify account door Spotify is teruggezet naar Free, dit account upgraden naar Premium.
Ha Laura, ik heb nog geen reactie van je gezien. Betekent dit dat je dit probleem inmiddels hebt opgelost?

Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi Laura,

Het is niet zo handig om persoonlijke gegevens zoals je adres en naam hier neer te zetten.

Ik adviseer je om deze gegevens uit je bericht te halen, totdat een KPN medewerker jou via een privé bericht benaderd.
Bedankt JEffrey,

Ik dacht dat dit alleen zichtbaar was voor KPN medewerkers vandaar. De gegevens zijn al verwijderd zo te zien.
Reputatie 7
Badge +16
Hoi Laura,

Dat is helaas niet het geval. Alles wat hier geplaatst wordt komt publiek op het internet, en als iedereen je gegevens heeft - Naja, dan is de deur open voor misbruik 😉 Gelukkig is er een groep mensen die alles onder "stel je vraag" snel sorteert en controleert 🙂

Had je eerst via spotify zelf een spotify abbonement aangeschaft? Dan moet je dit namelijk zelf bij spotify stop zetten. KPN kan alleen zorgen voor een activatiecode. Het opzeggen had je eigenlijk zelf moeten doen voordat je de activatiecode gebruikt.

Mijn advies is daarom om te kijken of je het huidige spotify abbonement op de website van spotify kan opzeggen, indien dit niet kan dan zal ik aanraden om contact op te nemen met de klantenservice van spotify.
Ok, ga ik dat even proberen. Bedankt voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +16
Geen probleem, als je verder nog vragen hebt horen wij het graag 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Laura, welkom op het forum! Ik zie al goede suggesties van Jeffrey en Sjors 🙂 Zoals Sjors al aangeeft, zegt KPN geen Spotify abonnement op die via Spotify zelf lopen. Vervelend dat daar onduidelijkheid over is ontstaan. Heb je inmiddels al bij Spotify aangeklopt?

Wat ik in mijn systemen zie, is dat je met de activatiecode die je van ons hebt gekregen, op 17 mei 2016 via Facebook een Spotify Premium account hebt aangemaakt. Is dit nu ook het account dat je gebruikt? Of gebruik je nog het account dat je via Spotify zelf betaalt?

Als dat laatste het geval is, dan kan ik eventueel het account dat nu via KPN loopt, weer terug laten zetten naar Free. Je ontvangt dan opnieuw een activatiecode. Daarmee kun je, als je losse Spotify account door Spotify is teruggezet naar Free, dit account upgraden naar Premium.
Reputatie 7
Badge +22

Ha Laura, ik heb nog geen reactie van je gezien. Betekent dit dat je dit probleem inmiddels hebt opgelost?

Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag 🙂

Reageer