Vraag

service naar nieuwe klant

  • 22 February 2021
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Hallo.

 

Meestal ben ik er niet van om hierin mijn mening te geven maar weet verder niet hoe ik duidelijk antwoord krijg op mijn vraag.

 

18 januari met kon gebeld dat we erg graag klant wilden worden bij kpn.  Wat problemen bij onze huidige provider. Er werd mij verteld dat ik bij KPN op het juiste adres was.

Goed geholpen door een mevrouw en had er alle vertrouwen in.

Vorige week zou dan ook de monteur komen om alles aan te sluiten. Tot mijn grote verbazing hadden wij geen installatiepakket gekregen duzz gebeld met KPN. Hier kreeg ik een meneer aan de telefoon en die verteld mij dat de monteur het pakket bij zich had. Gelukkig denk je dan. Komt alles goed. Tot de monteur kwam en deze man vertelde dat ze nooit een pakket bij zich hebben en deze altijd wordt verstuurd. 

Oké en nu? Het pakket zou opgestuurd worden en ik kon dan z.s.m een afspraak maken voor het installeren. 

De volgende dag kreeg ik netjes mijn pakket en wilde z.s.m een afspraak maken maar dit was niet zo snel als ik had gedacht. 1.5 week later is er plek. Nu komen ze vrijdag 26 februari. 

 

Ik zou vandaag om 14.00 gebeld worden door de mevrouw van KPN hoe alles is verlopen. Dit was afgesproken tijdens ons gesprek dat ik het abonnement heb afgesloten. 

 

Nu ben ik 3 kwartier verder en nog steeds geen telefoontje gehad. 

 

Ik had gehoopt dat de service en de contact met KPN beter zou zijn dan mijn oude provider. Maar heb wel mijn twijfels gekregen. 

Vrijdag komt de monteur om alles aansluiten. Ik hoop dat alles goed komt. En ik er geen spijt van krijg. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Janet84, welkom op het forum.

Wat vervelend dat jij geen installatie pakket hebt ontvangen en dat jij nog niet bent terug gebeld. Heb je inmiddels al meer duidelijkheid ontvangen? Zo niet help ik je graag verder, vul dan jouw profiel aan met jouw postcode en huisnummer.