Beantwoord

Simyo compleet - adres niet herkend?

  • 7 August 2020
  • 7 reacties
  • 245 keer bekeken

Beste,

 

Ik wil mijn Sim-Only bij Simyo omzetten en profiteren van de MB's en belminuten verdubbeling. Wanneer ik op de Simyo Site zelf kijk dan is mijn postcode daar met een spatie en in mijn KPN profiel is dat zonder spatie. De medewerker bij Simyo meldt mij dat deze identiek moet zijn om te kunnen profiteren van deze actie.

 

Hoe krijg ik deze gegevens identiek aan elkaar?

In mijn KPN zie ik overigens geen producten in mijn “Thuis” - misschien is het hieraan gelinkt?

Alvast dank!

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 August 2020, 12:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

...

In mijn KPN zie ik overigens geen producten in mijn “Thuis” - misschien is het hieraan gelinkt?

Voor het beheer van je Thuis abonnement bij KPN alsnog dat abonnement koppelen in MijnKPN. Dat staat daar niet vanzelf, maar moet je zelf doen. Of heb je Telfort Thuis?

Het is allemaal gekoppeld. Ik zie wel bijvoorbeeld de brieven, maar niet de producten en facturen.

Vanuit de helpdesk chat konden ze niets voor me betekenen. Het is een issue aan de KPN kant en heeft volgens mij uiteindelijk niets met simyo te maken.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @lsvdbrom, welkom! Het gaat er om dat in ons administratief systeem dezelfde gegevens staan als in het administratieve systeem van Simyo. Als dat zo is, moet het aanmelden voor Compleet gewoon goed gaan. De weergave van je postcode in dingen als de MijnKPN en MijnSimyo maakt daarvoor niet uit. Je moet hiervoor alleen wel bij Simyo zijn. Wij kunnen aan de KPN kant nergens zien of je in aanmerking komt voor Simyo Compleet en of dat ook al aangemeld/actief is. Dit omdat het enige voordeel bij Simyo Compleet dubbele data op het mobiele abonnement is. En dat mobiele abonnement is voor ons niet inzichtelijk. Aanmelden voor Simyo Compleet doe je via je MijnSimyo. 

 

Wat betreft het koppelen van je thuisabonnement aan de MijnKPN: Als je geen producten en facturen ziet, dan is de koppeling wellicht niet helemaal goed gegaan. Ik raad je aan om te ontkoppelen en het dan opnieuw te koppelen (via het tabblad Producten). Je zou dan alles moeten zien.

En als ze het niet kunnen zien?

Reputatie 7
Badge +30

Dan moeten zij daar zelf verdere actie op ondernemen. Hoe graag ik ook zou willen, vanuit KPN kunnen we je hier niet bij helpen.

Helaas Erik_,

Blijkt na 4 x bellen en 3 weken verder en een verplicht monteursbezoekje toch dat er een administratieve herstel actie nodig is, droevig dat de klant dit moet aangeven en diverse medewerkers de fout bij Simyo leggen. Krijg ik ook nog na bijna een uur aan de telefoon gehangen te hebben, te horen dat ik 5 werkdagen(!) moet wachten voordat het is opgelost (al 3 x beloofd trouwens....) 

KPN zou zich moeten schamen!