Vraag

Simyo compleet - adresgegevens komen niet overeen

  • 21 February 2021
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Beste,

 

Sinds Januari heb ik een Simyo Sim-only abonnement. Tijdens het aanmelden kwam de melding dat er op het adres waar ik woon een KPN aansluiting is en dus dubbele data en belminuten krijg. Deze heb ik ook ontvangen.

Nu krijg ik sinds deze week een mail van Simyo met de informatie dat de adresgegevens niet overeen komen bij Simyo en KPN. Heb nu in zowel Mijn Simyo als in de Mijn KPN portal gekeken en zelf zie ik geen verschil in de adresgegevens. 

Heb gisteren Simyo benaderd en hetzelfde voorgelegd en zij geven aan dat het bij hun prima in het systeem staat. De medewerkster heeft zelfs de woonplaats in hoofdletters neergezet aangezien dat ook bij KPN zo staat, echter heeft dit niks geholpen volgens haar.

Kunnen jullie mij helpen om er achter te komen waar de fout zit in deze adresgegevens en hoe ik deze gelijk kan laten zetten indien nodig?

 

Alvast dank!

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @TBroekhuizen , heb je toevallig een toevoeging bij je huisnummer, bijvoorbeeld 12-a??

Dat kan op verschillende manieren geschreven worden waardoor je al verschil hebt:

12-a is anders dan 12-A en ook weer anders dan 12 A of 12 a.

Het zijn minimale verschillen die snel over het hoofd worden gezien.

 

Beste @JanD 

Bedankt voor deze informatie en het attenderen erop, echter heeft het adres geen toevoeging.

Het enige wat ik wel gevonden heb inmiddels is dat op de facturen van Simyo en KPN de postcode notatie niet gelijk is. Bij KPN is het 1000 AA en bij Simyo 1000AA (postcode is als voorbeeld). Echter staat het in de Mijn KPN omgeving wel als 1000AA opgevoerd (zover ik het kan zien).