Beantwoord

Sinds kort van Telfort naar kpn mobiel gegaan en Spotify family.

  • 3 February 2020
  • 2 reacties
  • 164 keer bekeken

Hoi. Ik heb een Telfort alles in 1 + Telfort mobiel abonnement gehad. Inmiddels is mijn Telfort mobiele abonnement omgezet naaar KPN mobiel. Nu heb ik al een paar jaar een los Spotify familie account/abonnement bij Spotify afgesloten. Als ik deze echter bij KPN afsluit is deze goedkoper. Mijn vragen zijn nu.

Kan ik gebruik maken van Spotify family bij KPN? Is dan mijn huidige account over te zetten naar een family account bij KPN? (Gebruikersnaam en afspeellijsten).

En hoe regel ik dit zodat dit goed verloopt?

Mvg G. 

 

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 5 February 2020, 15:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @gfrancissen , als spotify een onderdeel is van je thuisabo bij Telfort kan dat nog niet.

Alleen de mobiele abo's zijn overgezet naar KPN, de thuisabo's zijn in de loop van dit jaar aan de beurt.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @gfrancissen, welkom hier.

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag Spotify family via ons zou willen hebben. Dit is inderdaad iets goedkoper. Alleen is het nog niet mogelijk. Je kan alleen Spotify family aanvragen als je een KPN abonnement hebt voor thuis.Â