Beantwoord

Slechte klachtenafhandeling

• 25 november 2019
  • 3 reacties
  • 140 keer bekeken

Vandaag gebeld over het feit dat er voor nieuwe klanten heel veel leuke acties zijn. Nu zelfs tot een nieuwe televisie aan toe. Als je, net als ik, 28 jaar trouwe klant bent, is er in de Black Friday niets te vinden en kunnen ze je HELEMAAL NIETS aanbieden. 

Daar vond ik in de chat bij ene Vi geen gehoor bij. Geen serieuze afhandeling en verbrak ook op een gegeven moment de chat omdat hij het kennelijk zat was om met een trouwe klant te spreken. Ik krijg steeds meer en meer het idee dat je beter af bent als nieuwe klant als een bestaande trouwe. 

Het schijnt niet door te dringen bij de KPN. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 december 2019, 22:17

@Wimlee 

Alleen nieuwe klanten krijgen eenmalig een welkomstkorting. Bij een verlenging van je abonnement betaal je dezelfde prijs als alle andere klanten. Wel kun je bij een verlenging eventueel overstappen naar een voor jou gunstiger abonnementsvorm. Als iedereen altijd maar korting zou krijgen, moet KPN de vaste abonnementstarieven verhogen en daar zit niemand op te wachten. 

Wel zijn er voor vast klanten leuke eindejaarsacties : 

Sluit jij het jaar feestelijk met ons af?

Tel met ons af naar 2020! Van 18 tot en met 31 december mag je elke dag een kerstbal openen in onze Eindejaarskalender. Zo ontvang je iedere dag een leuke verrassing. Bijvoorbeeld een gratis zender, een winactie óf de tv-tip van de dag. Je krijgt elke dag een herinnering per e-mail zodat je niks mist. Benieuwd?

Meld je hier aan vóór 17 december en laat je elke dag verrassen :santa_tone2::champagne_glass::gift:  

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hi @Wimlee Welkom op ons Forum, 

Als ik het goed begrijp wil jij ook graag korting krijgen op (het verlengen van) je abonnement, klopt dit?
Helaas heb ik geen inzage in de mogelijkheden voor bestaande klanten. Het kan zijn dat mijn collega van de chat dit ook niet heeft en daarom helaas niet naar verwachting heeft kunnen helpen. Als je wilt weten wat er eventueel mogelijk is in jou specifieke situatie, verzoek ik je telefonisch contact op te nemen met de klantenservice 0800-0402.

Hopelijk kunnen mijn collega's je verder helpen.  

Al een keer gebeld Lisa. Ook dat bracht niets tot stand. Dank iig voor je reactie. 

Reputatie 7
Badge +19

@Wimlee 

Alleen nieuwe klanten krijgen eenmalig een welkomstkorting. Bij een verlenging van je abonnement betaal je dezelfde prijs als alle andere klanten. Wel kun je bij een verlenging eventueel overstappen naar een voor jou gunstiger abonnementsvorm. Als iedereen altijd maar korting zou krijgen, moet KPN de vaste abonnementstarieven verhogen en daar zit niemand op te wachten. 

Wel zijn er voor vast klanten leuke eindejaarsacties : 

Sluit jij het jaar feestelijk met ons af?

Tel met ons af naar 2020! Van 18 tot en met 31 december mag je elke dag een kerstbal openen in onze Eindejaarskalender. Zo ontvang je iedere dag een leuke verrassing. Bijvoorbeeld een gratis zender, een winactie óf de tv-tip van de dag. Je krijgt elke dag een herinnering per e-mail zodat je niks mist. Benieuwd?

Meld je hier aan vóór 17 december en laat je elke dag verrassen :santa_tone2::champagne_glass::gift:  

Reageer