Vraag

Speaker toegezegd, maar nog niets ontvangen

  • 23 January 2019
  • 7 reacties
  • 171 keer bekeken

Zou je bij mij ook even willen checken of er al wat onderweg is? Ik heb alle benodigde gegevens ingevuld. Ik heb ook al meerdere keren contact gehad en er is toegezegd dat ik recht heb op de speaker, maar nog niets ontvangen.

Groet,

Suzan

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@kolibri75 Dat kan ik en dat heb ik voor je gedaan. Ik zie dat je de box zeker gaat krijgen. Voor het einde van de maand moet je hem binnen hebben!
Dag Bart
Dat is al bijna! Ik wacht vol spanning af...

Groet,

Suzan
Reputatie 7
Badge +10
Het is de moeite waard om er op te wachten. Hier in huis hebben we bijna een schema nodig wie de speaker wanneer kan gebruiken...
Dag Bart
Je zei: 'Voor het einde van de maand moet je hem binnen hebben.'

Ik heb nog niets gezien...
Dat was al de derde belofte van KPN over de levering van de Harman Kardon speaker die niet klopte...
Wanneer krijg ik hem écht?

Suzan

(beetje moedeloos)
Reputatie 7
Badge +20
Dag Suzan! Dat zei ik inderdaad, maar ik merk dat je 'm nog niet hebt. Dat is uiteraard jammer en het spijt me van harte dat het zo lang duurt. Hij komt echt naar je toe, dat weet ik zeker. En dat moet echt één van deze dagen zijn, want de boxen worden op dit moment uitgeleverd.
Een van deze dagen is ondertussen ook alweer 3 weken geleden. Dit gaat toch helemaal nergens meer over... zucht...
Reputatie 7
Badge +20
Ja, dat is heel erg lang inderdaad. Ik heb navraag voor je gedaan en zodra ik meer weet kom ik bij je terug.

Reageer