Beantwoord

Spijt van overstap van Telfort

  • 2 October 2019
  • 3 reacties
  • 213 keer bekeken

Hier wordt ik niet vrolijk van als ik dit lees.
Ik heb inmiddels ook de overstap gemaakt, van telfort naar KPN. Volgens een meneer aan de lijk, zou dit voor ons een stuk goedkoper zijn.
Fox sport pakket zou gratis zijn en 2 tv ontvangers extra ook. Nu moet ik ineens voor alles extra betalen. Ik voel me gigantisch opgelegd. Mijn zoon is alleen maar aan het mopperen, dat we zo`n slecht internet hebben.
Nu al spijt van de overstap. Terwijl wij een hele tevreden klant van telfort waren.

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 October 2019, 18:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Renaatverriet , binnen 14 dagen kun je nog annuleren.
Als het goed is heb je bij aangaan contract ook een contract ontvangen met een overzicht van je abonnement, looptijd, prijzen, voorwaarden e.d., daar had je direct op kunnen reageren c.q. annuleren.
KPN is per definitie altijd al duurder geweest dan Telfort. Telfort werd niet voor niets de budget provider genoemd.
Ik ben ook klant van Telfort en blijf dat ook, want ik word automatisch een keer klant van KPN zonder verlies van e-mailadressen enz.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo Renaat, welkom op het forum! Jammer te horen dat je ontevreden bent. Ik wil graag voor je kijken hoe het zit met de tv-ontvangers.Vul daarvoor je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.

Wat Fox Sports betreft die kan inderdaad gratis zijn als je Compleet bent. Als je ook een mobiel abonnement bij ons hebt kun je je daarvoor aanmelden via deze link. Als je dat al gedaan hebt, en Fox Sports is nog niet gratis, dan moet daar ook even naar gekeken worden. Dat zal ik dan ook gelijk nakijken als je het profiel hebt ingevuld 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, Renaat. Ik ga ervan uit dat je vragen dan ook beantwoord zijn, en issues opgelost. Zo niet, reageer alsnog