Beantwoord

Sport kanalen ontvangen

  • 17 July 2019
  • 22 reacties
  • 534 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Wij hebben tv-internet en telefoon bij de kpn. Als ik een mobiel nr aanvraag kunnen we dan een gratis sport kanaal krijgen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 July 2019, 16:12

Bekijk origineel

22 reacties

Je kunt dan het Fox Sports pakket krijgen. Dat bestaat uit 6 kanalen. (correctie 23 juli: nu is het 6 kanalen. Fox Sports 1 óók in basispakket)

En bij de combi vast en (minstens 1) mobiel abo krijg je op die mobiele niet alleen € 5 per maand korting maar ook verdubbeling van de bundel.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Kanty, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je zowel een mobiel abonnement als internet en tv bij KPN afneemt, krijg je verschillende voordelen! Qua zenderpakket kan kiezen tussen het Pluspakket (extra zenders, series en films) of het Fox Sports Eredivisie pakket. Verder krijg je € 5,00 korting op je mobiele abonnement, dubbel zoveel data en bij meerdere mobiele abonnementen (bij KPN) ook gratis onderling bellen en MBs delen.

Alle voordelen en voorwaarden van KPN compleet kan je op onze website vinden!
Reputatie 3
Badge
Dank je wel voor jullie berichtjes. Ga er zeker wat mee doen.
Reputatie 3
Badge
We hebben nog een abonnement tot april volgens jaar. Kan het afkopen maar weet nog niet wat ons dat gaat kosten. Dat vind ik wel heel vervelend.
We hebben nog een abonnement tot april volgens jaar. Kan het afkopen maar weet nog niet wat ons dat gaat kosten. Dat vind ik wel heel vervelend.
Bij een andere provider begrijp ik?

Het enige sportpakket bij KPN Compleet is Fox Sports Eredivisie (3 kanalen).
Dat kan je ook, vooralsnog, los afnemen v.a. het nieuwe seizoen. Voor € 9,99 per maand. Denk zo maar dat dat t/m april goedkoper is dan het huidige mobiele abo afkopen en een nieuwe bij KPN afsluiten.
Reputatie 7
Badge +21
@Kanty, ik begrijp dat je geen zin hebt om een abonnement af te kopen. Je kan uiteraard informeren wat het gaat kosten (soms kunnen providers hierin coulant zijn), en of dat opweegt tegenover de voordelen. Maar tot die tijd kan je Fox Sports Eredivisie inderdaad ook als extra betaald pakket nemen bij internet en televisie.
Reputatie 3
Badge
Hallo. Ons mobiel kan 21 augustus komen te vervallen. Ik moet dan 21,00 euro betalen en dat heb ik gedaan. Ik kom na die datum graag bij jullie terug. Wordt is het goedkoopste bij jullie? Ik hoef alleen in nood te bellen omdat ik in een scootmobiel onderweg ben. Vr gr Hennie Harder.
Hmm. Nou volg ik het niet meer.

Eerst meld je: "We hebben nog een abonnement tot april volgens jaar"
En nu meld je: "Ons mobiel kan 21 augustus komen te vervallen.".
Dat is dan toch niet hetzelfde abonnement?

Bij KPN zou ik als ik jou was t.z.t. i.i.g. het goedkoopste abo nemen. https://Ons mobiel kan 21 augustus komen te vervallen.s. Omdat je ook KPN Thuis (vast internet) hebt is ie dan € 10 per maand bij abo van minimaal 2 jaar. [emoji]🤔[/emoji] en je krijgt het Fox Sports eredivisie pakket € 9,99 er gratis bij. Dan kost de mobiel volgens mijn 'berekening' maar € 0,01....
Reputatie 3
Badge
Daar kan ik niks aan doen dat ze eerst zeggen van April en nu Augustus. Kom dan wel terug Is het mobiel dan 10 euro per maand?
Daar kan ik niks aan doen dat ze eerst zeggen van April en nu Augustus. Kom dan wel terug Is het mobiel dan 10 euro per maand?
Oh ja. Was vergeten de link van de abonnementen erbij te zetten. Is zonder toestel. Ik neem aan dat je het huidige toestel wilt blijven gebruiken.
https://mobiel.kpn.com/sim-only/0-gb-en-onbeperkt-bellen-sms-2-jaar
Reputatie 7
Badge +24
Daar kan ik niks aan doen dat ze eerst zeggen van April en nu Augustus. Kom dan wel terug Is het mobiel dan 10 euro per maand?
9 euro per maand. 10 euro is voor onbeperkt bellen en sms. Als je kiest voor max. 300 bellen / sms, dan gaat er 1 euro af.
Ai, scherp @Nick83
Ik had onderaan de pagina niet gezien dat de keuze op onbeperkt stond. En dat er überhaupt nog een keuze was. (wie zet zoiets nou onderaan????)

Hier de juiste link met 150 MB/min/sms
https://mobiel.kpn.com/sim-only/0-gb-en-150-min-sms-2-jaar
Met KPN Compleet wordt dat dus 300. (klik bovenaan nog [kpn internet] aan om het inclusief Compleet voordelen te zien)

Kan ook 1 jaar maar met 2 jaar is ie goedkoper en blijft na die 2 jaar ook op die lagere prijs doorlopen
Reputatie 3
Badge
10 euro is een koopje. Doe het als verrassing voor mijn maotie waar ik heel veel van houd. Dan zal ie raar opkijken hahaha
Reputatie 7
Badge +21
@Kanty, sinds enkele dagen heb je nu ook Fox Sports 1 op kanaal 14 zonder extra kosten bij Internet en TV pakketten! Dus daar kan je jouw maatje sowieso al blij mee maken!
Reputatie 3
Badge
Dat is heel mooi. Nederlands en buitenlands voetbal?
Reputatie 7
Badge +21
Dat is FoxSport eredivisie dus Nederlands @Kanty
Gratis op kanaal 14

Nederlands en buitenlands kun je nu gratis afnemen als je Compleet bent (6 sportkanalen)
Wel (lange) samenvattingen uit o.a. Duitse en Italiaanse competitie.
Reputatie 3
Badge
Er is toch nog een sportzender. Hoe heet die dan. Die krijgen wij er toch gratis bij als we ons abonneren met mijn mobiel. En het kost echt maar 10 euro voor onbeperkt bellen?
Je krijgt het Fox Sports totale pakket gratis als je ook een mobiel abonnement bij KPN hebt.

Dat andere sport-pakket, Ziggo Sport, kun je tegen betaling afnemen.
Reputatie 3
Badge
En is het 10 euro voor onbeperkt bellen?
En is het 10 euro voor onbeperkt bellen?
Daar zijn 2 mogelijkheden voor:
op werkdagen van 19:00 - 08:00 i.h. weekend van vrijdag 19:00 tot maandagochtend 08:00 uur.
Dat is Belonbeperkt Avond & Weekend. Dat kost € 9,50

Je kunt ook 24/7 onbeperkt bellen. Dan kost het € 16,50. Dat is Belonbeperkt Altijd.

Belonbeperkt geldt voor 83 landen.

KPN site | Belonbeperkt

Heb je al onbeperkt bellen in je mobiele abonnement dan is Belonbeperkt op de vaste lijn weggegooit geld natuurlijk, tenzij je veel naar landen buiten Europa belt.
Reputatie 3
Badge
Dank je wel Peter

Reageer