Beantwoord

Sport pakket veranderen

  • 3 May 2021
  • 14 reacties
  • 80 keer bekeken

Reputatie 2

Hoi,

Probeer al twee dagen om mijn pakket te veranderen van ESPN naar Ziggo sport

maar krijg steeds een melding dat er een storing is. Moet toch opgelost zijn na twee dagen.

Ziggo is ook duurder dus daar kan het niet aan liggen....

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 9 May 2021, 20:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Nietje2 ,

Dan zou ik morgen tussen 8.00 en 20.00 even bellen of chatten met KPN. 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 2

Hartelijk dank voor het antwoord. Ga het proberen...

Reputatie 7
Badge +16

En, @Nietje2 is het gelukt om jouw zenderpakketten te wijzigen?

Reputatie 2

Nog niet. Ben steeds aan het werk dus probeer het dinsdag. Online lukt het niet. Kan het misschien niet omdat  ik kpn net 2 maanden heb. Kan het daar aan liggen?

Reputatie 7
Badge +16

Nee, daar mag het niet aan liggen: een zenderpakket heeft een contractduur van één maand. Hierna kun je het zenderpakket per dag uitzetten. Je mag ook je klantgegevens invullen in jouw profiel, dan kijk ik of ik het zenderpakket voor je kan wisselen?

Graag de volgende klantgegevens: klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!
 

Reputatie 2

Bedankt voor je hulp. Heb het ingevuld. Moet van ESPN naar Ziggo sport.

Reputatie 7
Badge +16

Geen dank, hoor! :blush:

Ik heb de gewenste wijziging voor je aangevraagd: je ontvangt nog een bevestiging per e-mail: ik verwacht dat de wijziging binnen 15 minuten verwerkt is. 
Nog een tip/ opmerking: er is KPN Glasvezel beschikbaar op jouw adres. Je kunt het huidige abonnement kosteloos overzetten. Mocht je dat willen, dan kun je dat aangeven (in dit topic of door contact met ons op te nemen): dan kan de upgrade van de lijn voor je aangevraagd worden!

Reputatie 2

Bedankt voor het omzetten! Top geholpen!

Reputatie 7
Badge +22

Bedankt voor het omzetten! Top geholpen!

@Nietje2 heb je inmiddels Ziggo Sport? @Shyrin_ gaf je nog een tip, er is namelijk glasvezel bij jou beschikbaar. Zou je dat ook willen? Ik weet alleen niet wat voor abonnement je hebt, maar dat zal Shyrin vast wel weten. :wink:

Reputatie 2

Ja gelukt. Super bedankt! Ik heb mij opgegeven voor glasvezel dus hoop het snel te krijgen.

Reputatie 7
Badge +16

Als je het dan goed vindt, vraag ik deze lijnupgrade dan voor je aan: dat kan al namelijk!

Reputatie 2

Heel graag. Dat zou fijn snel wat sneller internet.

Reputatie 7
Badge +16

Top! Ik heb de lijnupgrade voor je aangevraagd, er volgt nog apart een bevestiging per e-mail. 

Wij gaan achter de schermen voor je aan de slag: zoals het nu gepland staat wordt je per 01 juni aangesloten maar je wordt per e-mail/SMS op de hoogte gehouden! En als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden! :wink:

Reputatie 2

Geweldig. Super bedankt!