Beantwoord

Spotify

• 5 februari 2018
  • 7 reacties
  • 128 keer bekeken

Hallo,

Ik begrijp uit diverse bronnen met dezelfde productafname dat wij recht hebben op gratis Spotify, al heb ik dit nooit kunnen gebruiken tot nu toe. Nu is het echter gewenst voor de kinderen. Willen jullie mij de code sturen en de url waar ik vervolgens een uitleg kan vinden. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Paul_ 10 februari 2018, 13:22

Hallo Paul,
Even nagekeken, wij hebben inderdaad instap.

Dan zit het er helaas niet bij in. 😞 Mocht je alsnog Spotify willen dan kan je het eventueel via MijnKPN toevoegen voor €8,99 per maand (toch nog €1,- goedkoper dan via Spotify zelf). Als er nog vragen zijn stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

7 reacties

Even voor de duidelijkheid: er zitten toch ook kpn medewerkers op het forum? Of moet ik hiermee naar een winkel?
Reputatie 7
Badge +10
Ja, er zal een KPN medewerker langs dit topic komen om je een activatiecode voor Spotify Premium te sturen, als je daar recht op hebt (kijk het anders even na in Mijn KPN). Daarbij krijg je ook uitleg over hoe de code te gebruiken en een account aan te maken. Info daarover vind je ook op https://campagne.kpn.com/spotify/activeer.
Afhankelijk van het apparaat waarop je Spotify wilt gebruiken kun je alvast de Spotify app downloaden en/of Spotify downloaden van Spotify.com.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom terug @g30chevy. Het is redelijk druk dus vandaar dat een reactie iets langer duurt. Heb je al in MijnKPN gekeken of daar Spotify erbij staat? Het zat namelijk alleen bij Alles-in-1 Standaard en Premium inbegrepen, niet bij Instap. Welk pakket heb jij?
Hallo Paul,
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Paul,

Dan zit het er helaas niet bij in. 😞 Mocht je alsnog Spotify willen dan kan je het eventueel via MijnKPN toevoegen voor €8,99 per maand (toch nog €1,- goedkoper dan via Spotify zelf). Als er nog vragen zijn stel ze dan gerust!
Ergens blijft het onbegrijpelijk dat wij veel producten afnemen incl mobiele abonnementen en dat al tientallen jaren en alleen omdat we geen tweede tv hebben en het daarom bij instap houden krijg je dan geen spotify.
Reputatie 7
Badge +24
Tsja, het ligt er maar net aan wat er in welk pakket zit inbegrepen. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor het opnemen pakket.

Reageer