Beantwoord

Spotify

• 12 februari 2018
  • 1 reactie
  • 99 keer bekeken

Hallo,

Sinds enige tijd heb ik nu KPN Compleet (TV, Internet en Mobiel) waar ik zeer tevreden over bent alleen heb ik nog geen activeringscode ontvangen van mij Spotify account?
Kunt u deze alsnog naar mij laten toekomen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Natasja_1 13 februari 2018, 16:09

Ha @Nick_Buitenhuis, welkom op ons Forum! Leuk dat je je vraag hier stelt. Ik zie dat je gebruik maakt van een Instap abonnement en een Vooral Internet Standaard abonnement (mobiel). Beide abonnementen hebben de optie Spotify Premium niet in het pakket inbegrepen. Het is ook geen voordeel van KPN Compleet zelf. Als je er gebruik van wilt maken, kan dit voor €8,99 per maand. Hoor graag van je of je hier nog vragen over hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Ha @Nick_Buitenhuis, welkom op ons Forum! Leuk dat je je vraag hier stelt. Ik zie dat je gebruik maakt van een Instap abonnement en een Vooral Internet Standaard abonnement (mobiel). Beide abonnementen hebben de optie Spotify Premium niet in het pakket inbegrepen. Het is ook geen voordeel van KPN Compleet zelf. Als je er gebruik van wilt maken, kan dit voor €8,99 per maand. Hoor graag van je of je hier nog vragen over hebt!

Reageer