Beantwoord

Spotify

  • 7 March 2020
  • 11 reacties
  • 227 keer bekeken

Badge

sinds enkele maanden betaal ik ineens wel voor spotify. 

Heeft altijd gratis in mijn pakket gezeten? 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 March 2020, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Welk abonnement heb je bij KPN en wanneer ben je die aangegaan?

Badge

Ik heb KPN compleet, al zeker een jaar of 5 

KPN Compleet is geen abonnement maar een voordeelvorm. Bovendien valt daar Spotify niet onder.

Ergo. Welk abonnement heb je?

bv Alles in 1 standaard of Alles in 1 premium.

Badge

Welk abonnement ik heb kan ik niet vinden maar betaal nu €72. Altijd gratis spotify gehad en nu ineens niet meer? 

Reputatie 7

Welk abonnement ik heb kan ik niet vinden ...

Kijk eens in mijnKPN.

wjb schreef:
Kijk eens in mijnKPN.

Of zie gewoon :wink: je maandelijkse factuur. In je mail. Daar staat het ook.
De laatste 6 facturen staan in MijnKPN. En onder Thuis (Producten) kun je ook zien welk abonnement je hebt.
Bovendien bevat de factuur de specificatie. Daar kun je zien waar je (apart) voor betaalt.

Als je de factuur niet eens ingezien hebt hoe weet je dan dat je nu apart voor Spotify zou betalen? 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Janco, welkom op het forum. 

Mocht het nog niet lukken met al deze tips, dan kan ik het ook voor je opzoeken. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Badge

Ik had natuurlijk al lang  in mijn factuur gekeken!!!.

Daar staat nu alleen TV, INTERNET EN BELLEN. 

Hier stond eerst ALLES IN 1 STANDAARD. 

Maar ik weet denk ik wel waar het in zit.

Heb een half jaar korting gehad, daarna is alles in 1 komen te vervallen? 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik had natuurlijk al lang  in mijn factuur gekeken!!!.

Daar staat nu alleen TV, INTERNET EN BELLEN. 

Hier stond eerst ALLES IN 1 STANDAARD. 

Maar ik weet denk ik wel waar het in zit.

Heb een half jaar korting gehad, daarna is alles in 1 komen te vervallen? 

 

Het woordje "Hussel" is nergens te vinden op uw factuur?

Hier een overzicht van de oudere abonnementsvormen die KPN had voordat Hussel zijn intrede deed:

Welk abonnement staat er op uw factuur?

Als u 72 euro betaald, dan zou dat dus Alles-in-1 Standaard moeten zijn. En daar zit inderdaad Spotify bij in. Het kan zijn dat er nu op uw factuur staat: 

  • Spotify € 8,99
  • Spotify - gratis € -8,99

Zo staat bij mij namelijk het pluspakket ook op de factuur. Eerst word dat erbij gerekend, en daarna er weer afgetrokken.

Bij mij is de naam van het abonement dus "Alles-in-1 Instap". Wat staat daar bij u?

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens, ik heb het voor je kunnen achterhalen. Je hebt tot 11 juli 2019 een Alles-in-één pakket waarbij Spotify inbegrepen was in de prijs. Op die datum ben je overgestapt naar een Internet en TV pakket (inderdaad met een actiekorting) waarbij Spotify niet in de prijs inbegrepen is. De bevestiging heb ik eventueel voor je mocht je deze willen inzien. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens, ik heb het voor je kunnen achterhalen. Je hebt tot 11 juli 2019 een Alles-in-één pakket waarbij Spotify inbegrepen was in de prijs. Op die datum ben je overgestapt naar een Internet en TV pakket (inderdaad met een actiekorting) waarbij Spotify niet in de prijs inbegrepen is. De bevestiging heb ik eventueel voor je mocht je deze willen inzien. 

Op de korte termijn was dat best leuk, die actiekorting natuurlijk. Maar nu betaald u meer voor hetzelfde denk ik dan als u niet overgestapt was. En straks in april word ook voor u Spotify 1 euro duurder.