Beantwoord

Spotify bij kpn compleet gratis

  • 28 December 2019
  • 7 reacties
  • 401 keer bekeken

Hoi,

Ben al tig jaar klant bij kpn en hoorde pas dat ik toen een code zou hebben gekregen voor gratis spotify. Kan deze code niet (meer) vinden. Zou ik deze opnieuw kunnen krijgen zodat ik ook gebruik kan maken van gratis spotify Premium?

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 December 2019, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Nick, welkom op het forum. 

Bij de oudere Standaard en Premium pakket zit dit er inderdaad bij in. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?+

Hoi Alex,

Heb het eea ingevuld als je meer gegevens nodig hebt hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel Nick. Ik kan echter niet plaatsen dat jij een code hebt gekregen. Jij hebt niet het Standaard of Premium pakket gehad namelijk, je hebt een Instap pakket gehad waarbij dit niet inbegrepen zat. Sinds mei dit jaar ben je ook overgestapt op een nieuwer pakket waarbij Spotify sowieso niet inbegrepen is, de pakketten waarbij SPotify was inbegrepen bestaan al langer dan 2 jaren niet meer. 

Hi Alex,

Dat is jammer en er is niet iets te regelen aangezien we nu toch wel veel bij jullie afnemen.....😉.😃?

 

Fijne jaarwisseling alvast🎆🎆

Reputatie 7
Badge +24

Nee, helaas kan ik daarin niets betekenen. Die bedragen tikken wij ook weer af aan Spotify zelf. Wél krijg je via KPN € 1.- korting  per maand op een Spotify abonnement. :) 

hoe kom ik in spotify met kpncompleet?

Reputatie 7
Badge +24

hoe kom ik in spotify met kpncompleet?

Hi Alphons, heb je wel Spotify binnen je abonnement? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook voor je nakijken.