Beantwoord

Spotify entertainment korting

  • 1 July 2020
  • 2 reacties
  • 92 keer bekeken

Maand geleden ben ik via breedbandwinkel bij KPN uitgekomen. Hierbij stond op hun site ook die 5eur korting op Spotify benoemd. Heb nog gebeld hoe dit precies zou werken. Medewerker gaf aan dat ik later dit via MijnKPN kon activeren en dan die 5eur korting zou krijgen.

Vandaag heb ik dus Spotify geactiveerd, al zie ik geen korting. Niet zo mooi van Breedbandwinkel dat ze die belofte wel hebben gemaakt. Nu even een mail verstuurd hoe het precies zit.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 July 2020, 14:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @vaanpa. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik denk dat de Breedbandwinkel onze Hussel Korting bedoelt. Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor jou uitzoeken of deze korting al actief is.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @vaanpa. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik denk dat de Breedbandwinkel onze Hussel Korting bedoelt. Zou je ook jou profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor jou uitzoeken of deze korting al actief is. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer