Beantwoord

Spotify Family

  • 31 October 2019
  • 3 reacties
  • 304 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb Spotify family los van mijn kpn abonnement. Nu wil ik dat onderbrengen bij KPN Spotify family.

Ik ga dus mijn familieleden verwijderen uit mijn eigen Spotify family.

 

Zijn deze mensen dan al hun afspeellijsten e.d. kwijt of blijft hun account bestaan?

en kan ik ze daarna weer toevoegen aan het family account van KPN?

 

bedankt alvast voor de antwoorden

icon

Beste antwoord door Matyan123 2 November 2019, 13:22

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

Hey!

 

Je hebt al Spotify Family buiten KPN om. Je zult dit abbonement eerst moeten opzeggen en moeten wachten tot het abbonement is afgelopen en dus ‘’Free’’ is. Vervolgens kun je via KPN Spotify Family aanvragen en krijg je een code via e-mail of SMS. Je kunt deze code dan invoeren op deze website. Al je instellingen en afspeellijsten blijven bewaard.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @kompagne, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het klopt wat hierboven gezegd wordt. De accounts die je wil toevoegen dienen eerst weer op 'Free' gezet worden door Spotify. Op dat moment kan je ze een link sturen en kunnen ze toegevoegd worden aan Spotify Family via KPN. Het enige dat wijzigt is dat ze geen Premium functie meer hebben op dat moment. De accounts blijven gewoon bestaan, en de afspeellijsten dus ook!

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag! :slight_smile:

Goedemiddag @kompagne, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het klopt wat hierboven gezegd wordt. De accounts die je wil toevoegen dienen eerst weer op 'Free' gezet worden door Spotify. Op dat moment kan je ze een link sturen en kunnen ze toegevoegd worden aan Spotify Family via KPN. Het enige dat wijzigt is dat ze geen Premium functie meer hebben op dat moment. De accounts blijven gewoon bestaan, en de afspeellijsten dus ook!

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag! :slight_smile:

Gaan we doen

 

Reageer