Beantwoord

Spotify Family opties bij KPN

  • 25 September 2019
  • 2 reacties
  • 143 keer bekeken

Hallo,

Ik en mijn family zitten al meerdere jaren bij KPN. Naast telefoon abonnementen is ook onze televisie abbo hier afgesloten. Nu maken wij al gebruik van Spotify Family, maar niet via KPN. Ik ben benieuwd of dit in ons KPN abonnement opgenomen kan worden, wat je hier voor moet doen en wat de kosten hiervan zijn.

Groet,
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 September 2019, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Demi, welkom op ons forum.

Wanneer je ook iTV en dus ook internet via ons hebt is dit zeker mogelijk. Voor €13,99 per maand, € 1.- goedkoper dan via Spotify zelf, kun je dit via ons laten verlopen. Je zult dan eerst je huidige abonnement bij SPotify op moeten zeggen zodat jullie account om worden gezet naar Free. Zodra dat is gedaan kun je dit bij ons bestellen, dan ontvang je een code waarmee je je account weer Premium maakt en als hoofdaccount instelt, daarna kun je weer de andere accounts uitnodigen om deel te maken van Family.

Is het duidelijk? Laat het me anders weten. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Demi, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.