Beantwoord

Spotify gratis bij KPN Compleet

• 17 november 2015
  • 9 reacties
  • 910 keer bekeken

Ik heb een mobiel abonnement van kpn en heb thuis ook alles van kpn maar ik heb al kpn compleet dubbel mb en dubbel minuten en 5 euro korting maar ik wil graag Spotify premium hebben.
Want een vriendin zei dat ik dat via kpn compleet kan regelen dat ik niks extra's erbij moet betalen voor mijn abonnement.

Mvg,

Menno

Admin: titel van je bericht aangepast

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 17 november 2015, 20:33

Hoi,

Spotify Premium zit niet bij Compleet. Dat heeft je vriend fout.

Als je Alles-In-1 Standaard of Premium hebt krijg je daar inderdaad Spotify Premium bij. Als je Mobiel Zorgeloos Premium (de duurste) hebt dan krijg je ook Spotify Premium.

Robin
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Spotify Premium zit niet bij Compleet. Dat heeft je vriend fout.

Als je Alles-In-1 Standaard of Premium hebt krijg je daar inderdaad Spotify Premium bij. Als je Mobiel Zorgeloos Premium (de duurste) hebt dan krijg je ook Spotify Premium.

Robin
Ik wil wel graag Spotify premium hebben zodat ik ook ofline muziek kan luisteren.
Kunnen jullie daar een leuk aanbod mee maken voor mij?
Reputatie 7
Badge +30
Het is nog beter zelfs! Je kan gewoon Alles-In-1 Standaard of Premium afnemen en dan krijg je Spotify Premium er bij!

Robin
Wij hebben thuis volgens mij alles in 1 van kpn.
Interactive tv, bellen en internet.
Dus dan kan ik gewoon Spotify premium krijgen?

Menno
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je krijgt alleen Spotify Premium bij Alles-In-1 Standaard en Premium. Niet bij Alles-In-1 Instap. Welk pakket je hebt weet ik niet.

Als je Alles-in-1 Standard of Alles-in-1 Premium hebt, heb je al eerder een code voor Spotify Premium gekregen.

Robin
Zou u dat na kunnen kijken voor mij of ik daar recht op heb?
Dan heeft u denk ik ook mijn postcode nodig?
Mvg menno
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik kan dat niet nakijken, maar in enkele dagen kan WebCare dit nakijken. Ook is dit te vinden op je factuur.

Robin
Is het handig dat ik naar kpn toe bel hiervoor?

Menno
Reputatie 7
Badge +27
Hallo Menno,

Welkom, goed dat je je vragen hier stelt. Robin heeft je al heel goed geholpen (dank daarvoor 🙂 ) en ik kan voor je nakijken of je met je vaste diensten in aanmerking komt voor Spotify. Ik stuur je een privébericht, als je daarop zou willen reageren, dan pak ik het op.

Reageer