Beantwoord

Spotify premium betaald?

Ik heb een kpncompleet pakket.
Voorheen zat spotify premium erbij en nu moet ik betalen voor de service. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 oktober 2018, 09:25

Goedemorgen Lieies, fijn dankjewel!

Jullie hebben het pakket vorig jaar gewijzigd naar Internet en TV, hier zit geen Spotify Premium meer bij inbegrepen. Destijds was er wel de actie, zolang je abonnement loopt voor € 7,50. Dat hebben jullie toen aangevraagd, vandaar dat het voor € 7,50 op de factuur staat.

Je hebt nu dus één Spotify Premium account wat je kan gebruiken via KPN. Als ik even snel kijk, is er ook een account gekoppeld via KPN. Deze zal ik even via een privéberichtje sturen. Mocht je die gebruikersnaam niet herkennen of niet (meer) gebruiken, kan je een nieuwe code aanvragen. Een nieuw wachtwoord instellen kan via deze website.

Wil je een nieuwe code om een ander account te koppelen, geef dan opnieuw even een seintje dan regel ik dat voor je! 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Lieies, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Excuses voor de late reactie, het is momenteel erg druk. Ik zoek graag uit hoe het zit! In principe zit Spotify Premium alleen nog bij oudere Alles-in-1 pakketten. Onze nieuwere pakketten voor Internet en TV en nieuwe mobiele abonnementen, hebben geen Spotify meer inbegrepen. Indien je onlangs dus je pakket of abonnement hebt gewijzigd / verlengd, kan dat de reden zijn dat je geen Spotify Premium meer hebt. Om het een en ander uit te zoeken heb ik wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met postcode + huisnummer, naam en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je op zoek!
Dag Susan.
Bedankt voor je reactie. Ik heb net de benodigde gegevens ingevuld.
Succes met zoeken.
M.v.gr.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Lieies, fijn dankjewel!

Jullie hebben het pakket vorig jaar gewijzigd naar Internet en TV, hier zit geen Spotify Premium meer bij inbegrepen. Destijds was er wel de actie, zolang je abonnement loopt voor € 7,50. Dat hebben jullie toen aangevraagd, vandaar dat het voor € 7,50 op de factuur staat.

Je hebt nu dus één Spotify Premium account wat je kan gebruiken via KPN. Als ik even snel kijk, is er ook een account gekoppeld via KPN. Deze zal ik even via een privéberichtje sturen. Mocht je die gebruikersnaam niet herkennen of niet (meer) gebruiken, kan je een nieuwe code aanvragen. Een nieuw wachtwoord instellen kan via deze website.

Wil je een nieuwe code om een ander account te koppelen, geef dan opnieuw even een seintje dan regel ik dat voor je! 🙂
Reputatie 7
Badge +19
@Lieies, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat het duidelijk is, en dat je hier verder geen vragen meer over hebt?

Reageer