Beantwoord

Spotify Premium inloggegevens

  • 4 January 2019
  • 8 reacties
  • 333 keer bekeken

Helaas ben ik mijn gegevens kwijt van het premium Spotify via KPN, inloggegevens en wachtwoorden. Hoe kom ik achter deze gegevens?
icon

Beste antwoord door SjorsK 4 January 2019, 21:45

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Je kan het opvragen door dit proces te doorlopen:
https://www.spotify.com/nl/password-reset/

Als dit om wat voor reden niet lukt, dan kan je het beste je klantgegevens in je profiel invullen- Hiermee kan KPN de gebruikersnaam achterhalen (Het wachtwoord wordt echter beheerd door spotify 😉 ).
https://forum.kpn.com/settings/profile
Reputatie 7
Badge +16
Hoi @Fstra,

Ik zie dat je de post gelezen hebt (Door de Like 😉 ), ik vroeg mij af of je inmiddels weer toegang hebt tot je Spotify account 🙂
Nee nog niet... teset werkt niet. Schijnbaar een ander e-mail adres wat niet is gekoppeld aan het primium account.
Reputatie 7
Badge +16
Ai, dan zal een KPN medewerker binnenkort dit topic beantwoorden en je profiel bekijken, als je hier je klant gegevens hebt ingevuld (Kan ik niet zien 😉 ) dan kunnen ze je account achterhalen. :)

De enige voorwaarde is dat het account spotify premium moet hebben via KPN. 😉 Worst case scenario kunnen ze het abonnement loskoppelen zodat je een ander account premium kan maken 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Fstra, jammer dat het niet gelukt is via de link die Sjors je had gegeven. Ik help je graag verder, maar zie helaas nog geen ingevuld Forum profiel. Zou je die nog kunnen aanvullen en mij een seintje kunnen geven? Dan ga ik voor je aan de slag!
Susan, ik heb mijn gegevens aangevuld... succes
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen! Bedankt voor de gegevens. Ik heb meteen even gekeken, op het klantnummer dat je doorgeeft is sinds gisteren een Spotify account gekoppeld. Kan ik er dan vanuit gaan dat het inmiddels gelukt is? 🙂
Klopt, gisteren maar even gebeld met KPN en opgelost.
Dankvoor jullie opmerkingen..

Reageer