Beantwoord

Spotify Premium ook in mijn pakket?

  • 31 December 2019
  • 5 reacties
  • 207 keer bekeken

 

Hoi,

Ik heb dezelfde vraag: Ben ook al tig jaar klant bij kpn en hoorde pas dat ik toen een code zou hebben gekregen voor gratis spotify. Kan deze code niet (meer) vinden. Zou ik deze opnieuw kunnen krijgen zodat ik ook gebruik kan maken van gratis spotify Premium?

 

Vr groeten

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 2 January 2020, 15:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Margie, 

Bij de oudere Standaard en Premium pakket zit dit er inderdaad bij in. Ik kijk dit ook voor jou graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Best Alex,

Gedaan. Zij het niet volledig. Ik begrijp ook niet waarom dit zo omslachtig moet?? Ik ben als klant toch gewoon bij jullie bekend? 

Hopelijk heb je voldoende info om deze code te versturen. 

 

Groet, Margie

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens. De noodzaak hiervan komt door een nieuwe wet over privacy en gebruik van gegevens. De AVG (Algemene verordening gegevensbescherming). Je bent bij ons bekend, maar we zijn verplicht om deze op te vragen bij jou. 

Wat Spotify Premium betreft zie ik dat dit inderdaad in je pakket is inbegrepen en dat het ergens in 2016 is verstuurd. Ik heb nu opnieuw eentje voor je besteld. je zult de code binnen enkele uren via e-mail ontvangen. Laat je even weten of het is gelukt?

Gelukt! Dank je wel.

Reputatie 7
Badge +24

Gelukt! Dank je wel.

Top, graag gedaan uiteraard.