Beantwoord

Spotify premium verlopen

• 4 september 2016
  • 2 reacties
  • 210 keer bekeken

Beste, kpn

Ik gebruik al lang spotify premium want, dat zit bij ons alles in 1 pakket. Sinds kort heb ik geen spotify premium meer. Ik krijg deze melding van spotify "je abonnement bij een van onze partners is onlangs verlopen, dus je gebruikt nu de gratis versie van spotify". Mijn vraag is waarom mijn spotify premium is opgezegd want, wij hebben nogsteeds kpn alles in 1.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet

Thijs van Haaster
icon

Beste antwoord door Marcia_ 5 september 2016, 16:05

Hoi Thijs, leuk dat je je vraag hier stelt!

Er is helaas iets niet helemaal goed gegaan met de koppeling tussen Spotify en KPN waardoor sommige Premium accounts opgeheven zijn. We kunnen dit natuurlijk wel weer repareren. Als je de activatiecode die je destijds hebt gekregen nog hebt, kan je die gebruiken. Als dat niet het geval is: reageer op mijn privébericht , stuur ik je een nieuwe code. Je kunt dan je account opnieuw koppelen. Als dat nou ook niet werkt, moet je helaas een heel nieuw account aanmaken. Je kunt dan met een nieuwe code je account koppelen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Thijs, leuk dat je je vraag hier stelt!

Er is helaas iets niet helemaal goed gegaan met de koppeling tussen Spotify en KPN waardoor sommige Premium accounts opgeheven zijn. We kunnen dit natuurlijk wel weer repareren. Als je de activatiecode die je destijds hebt gekregen nog hebt, kan je die gebruiken. Als dat niet het geval is: reageer op mijn privébericht , stuur ik je een nieuwe code. Je kunt dan je account opnieuw koppelen. Als dat nou ook niet werkt, moet je helaas een heel nieuw account aanmaken. Je kunt dan met een nieuwe code je account koppelen.
Reputatie 7
Badge +27
Sorry voor de late reactie, Thijs! Je hebt inmiddels een privébericht van me. Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen, blijf je van harte welkom op ons forum.

Reageer