Beantwoord

[Spotify Premium] Wanneer komt er een koppeling met Spotify Family? Extra euro 5 geen issue voor mij!

• 28 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 727 keer bekeken

Reputatie 6
Hallo Robert, welkom! Ik moet je teleurstellen. Je kunt via KPN geen Spotify Family gebruiken. Dat heeft te maken met rechten en afspraken daarover met Spotify. Wanneer je Spotify Family wilt gebruiken, dan kan dat wel via Spotify zelf. De betaling daarvan loopt dan ook via Spotify en dit kost 14,99 euro per maand. Heb je zo voldoende informatie van me? Zo niet, stel je vragen vooral 🙂.
Hallo @Cindy_,

Ook ik heb SP - KPN Compleet Premium 500 - van KPN, maar ik zou heel graag overgezet willen worden naar SP Family. Gaat KPN binnenkort nog eens om de tafel met Spotify - met een lekker bakkie koffie en leutje natuurlijk - om het contract nog eens onder loep te nemen en opnieuw erover te onderhandelen. Ik vermoed dat de meeste Premium klanten van KPN gezinnen zijn met kinderen. Daarom vind ik de huidige propositie van KPN SP in het Premium pakket een beetje aan de magere kant en uitgekleed.

Ik zie zeker een mogelijkheid om alle huidige SP klanten van KPN te upgraden naar een SP Family account. Uiteraard zullen de klanten van KPN dan bereid moeten zijn, die euro 5 verschil te willen bijlappen. Als ik nu overstap naar SP Family gaat mijn gratis SP dus verloren (?) en dat vind ik natuurlijk geld over de balk smijten.

Zou je de Product Manager voor deze overigens super toffe dienst van KPN eens willen vragen naar de mogelijkheden mbt mijn voorstel. Dat zou ik super tov! vinden.

Heb een fijne dag! 😎
icon

Beste antwoord door Paul_ 28 augustus 2017, 11:48

Hey Berend, Cindy zit inmiddels bij onze blauwe vrienden van Telfort dus je krijgt antwoord van mij. Het is helaas geen goed nieuws. :(

Recentelijk is bekend geworden dat Spotify Family er niet aan zit te komen. Er is heel lang over gesproken maar i.v.m. een rechtenkwestie gaat het niet komen. Meer informatie "waarom niet?" heb ik niet helaas.

Niet het antwoord waar je op zit te wachten maar wel duidelijkheid hoop ik.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mario, welkom op het Forum!
Helaas hebben wij geen voorstel wat betreft Spotify Family. Er is hier ook nog geen verandering in op de korte termijn. We bieden Spotify Premium aan bij een mobiel abonnement of internet (en/of televisie) pakket, voor € 8,99. Sommige mobiele abonnementen en internet pakketten hebben het er nu nog bij inzitten, maar de nieuwere varianten niet meer. Het is dus niet aan de orde dat wij Spotify Family tegen een bepaald bedrag gaan aanbieden helaas. Zodra dit er wel komt, ben je een van de eerste die het zal horen!
Stel dat ik naar Spotify familie wil overstappen. Wat is dan het voorstel van KPN om het abonnement bij KPN aan te passen. Wordt de "korting" vanwege Spotify premium dan gewoon financieel verrekend op het KPN-abonnement?

Of hebben jullie ondertussen met Spotify om de tafel gezeten?

Hoor graag van jullie!
Reputatie 7
Badge +28
Welkom GuillaumeH! Ik vind het ook erg jammer dat het niet is gelukt. Op korte termijn verwacht ik geen nieuws, de besprekingen zijn net afgerond. In de toekomst zullen we ongetwijfeld weer om tafel gaan met Spotify om nieuwe contracten af te sluiten. Dan zal dit onderwerp ook weer ter sprake komen. Hopen dat het dan wel lukt!
@kpn: nog nieuws over koppeling kpn compleet en spotify family premium??
echt een gemis.
Reputatie 6
PS! Je was zelf net iets sneller dan ik, om jouw reactie als "Beste Antwoord" te markeren! 😉
Reputatie 7
Badge +24
Moeilijk te zeggen, ik zit niet aan de onderhandelingstafel. 😉

Graag gedaan en jij ook een fijne dag verder!
Reputatie 6
Hey Berend, Cindy zit inmiddels bij onze blauwe vrienden van Telfort dus je krijgt antwoord van mij. Het is helaas geen goed nieuws. :(
Hallo Paul,

Super bedankt voor je snelle reactie, ook al is het inderdaad 'heel slecht' nieuws.

Recentelijk is bekend geworden dat Spotify Family er niet aan zit te komen. Er is heel lang over gesproken maar i.v.m. een rechtenkwestie gaat het niet komen. Meer informatie "waarom niet?" heb ik niet helaas.

Is de 'rechtenkwestie' niet een gevalletje "(..) zullen we het nu maar weer eens over de centjes hebben?". Ik kan me deze vraag van Spotify natuurlijk goed voorstellen. Ik ben natuurlijk geen jurist/advocaat, maar een 'rechtenkwestie' wordt vaak als kapstok gebruikt, om verdere discussies te vermijden. Uiteraard mag en kan ik niet van jou verwachten, dat jij hierover meer informatie met het forum zou kunnen delen.

Net het antwoord waar je op zit te wachten maar wel duidelijkheid hoop ik.

In ieder geval bedankt voor je antwoord, nu hoef ik niet meer verder te zoeken.

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 7
Badge +24

Niet het antwoord waar je op zit te wachten maar wel duidelijkheid hoop ik.

Reageer