Beantwoord

spotify upgrade van Premium naar Family

  • 9 October 2021
  • 1 reactie
  • 157 keer bekeken

Goede middag, we hebben via ons KPN Compleet abonnement al jarenlang Spotify Premium echter nu de kinderen groter worden is dat handig om te upgraden naar Family.

zojuist telefonisch contact gehad met jullie helpdesk en die vertelde mij dat upgrade mogelijk is naar Family (x €14,95/ maand) alleen dat de korting op Premium dan vervalt…

Dus ik heb recht (via ons abonnement) op €9,99/ maand korting (Premium) prijs maar als ik wil upgraden naar Family dan verlies ik het recht op die korting?

Ligt het aan mij dat ik dit heel raar vind?

KPN kan dan toch aanbieden om haar abonnement voornaam met €9,99 te verlagen en mij zelf bij Spotify de family optie te laten activeren?

Of beter nog: onze abonnementsprijs met € 5,00 verhogen om zo iedereen blij te maken? Ik neem een dienst af die jullie aanbieden en betaal daar de (meer-)prijs voor maar behoud wel de korting waar ik abonnementstechnisch gewoon recht op heb!

ik ben erg benieuwd naar jullie uitleg om dit beleid te verklaren maar eigenlijk ben ik meer op zoek naar een gedegen oplossing voor deze rare kronkel (mijn inziens) in jullie voorwaarden?

met vriendelijke groet,

 

icon

Beste antwoord door Nick83 9 October 2021, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

U heeft nu een Alles-in-1 abonnement? 

Bij uw huidige abonnement zit "gratis" Spotify. Ik zet het tussen haakjes, want de prijs is gewoon meegerekend in de pakketprijs. Het is al een oud abonnement. In diezelfde tijd dat dit abonnement aangeboden werd, toen had KPN ook een abonnement beschikbaar zonder "gratis" Spotify wat verder wel gewoon helemaal hetzelfde was. Dat abonnement was ongeveer 8 euro goedkoper. Dus hoe gratis is Spotify dan nog?

Hoe dan ook: Spotify Family bestond toen nog niet. Dat heeft tot gevolg dat het nu niet mogelijk is om te kiezen voor Spotify Family binnen ditzelfde abonnement. 

U zult uw abonnement eerst moeten aanpassen naar de huidige abonnementsvorm. Hussel. Dit heeft een andere prijs opbouw tot gevolg. Onderdelen vergelijken tussen uw huidige abonnement en een nieuw abonnement is vrij nutteloos. Je zult naar de totaal prijs moeten kijken.