Beantwoord

Spotify vervalt bij verlenging

• 31 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 212 keer bekeken

Als ik mijn pakket wil upgrade naar 4k, waarom ben ik dan ineens mijn Spotify kwijt?
Ik krijg wel de eerste 6 maanden een korting, maar daarna moet ik Spotify gaan betalen net zoals de vaste aansluiting die altijd gratis is geweest. Mijn huidige contract is al afgelopen dus ik kan nu alles upgrade als ik wil. Wat hebben jullie mij te bieden zodat ik niet hoeft te vergelijken bij andere providers.

Admin: Titel aangevuld ivm vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Joran 2 november 2017, 16:21

Welkom Pier! Dit jaar zijn er nieuwe abonnementsvormen gekomen waar Spotify en vaste telefonie niet bij zijn inbegrepen. Zie dit topic voor alle informatie: De nieuwe internet- en tv-abonnementen per 1 juli 2017. Het is wel mogelijk Spotify met korting af te nemen (€ 8,99 per maand). Als je Spotify gratis inbegrepen wil houden kun je het huidige abonnement laten doorlopen. De voorwaarden blijven bestaan zolang het abonnement niet wordt gewijzigd. Los van de actiekorting (6 maanden € 20 korting) kan ik je verder niet tegemoet komen. Hopelijk kom je er uit met de keuze 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Pier! Dit jaar zijn er nieuwe abonnementsvormen gekomen waar Spotify en vaste telefonie niet bij zijn inbegrepen. Zie dit topic voor alle informatie: De nieuwe internet- en tv-abonnementen per 1 juli 2017. Het is wel mogelijk Spotify met korting af te nemen (€ 8,99 per maand). Als je Spotify gratis inbegrepen wil houden kun je het huidige abonnement laten doorlopen. De voorwaarden blijven bestaan zolang het abonnement niet wordt gewijzigd. Los van de actiekorting (6 maanden € 20 korting) kan ik je verder niet tegemoet komen. Hopelijk kom je er uit met de keuze 🙂
Reputatie 7
Badge +14
@Pier59
Als ik je nog een tip mag geven, zou nog even wachten met bestellen van het 4K pakket.
Het aanbod is op een paar uur 4K natuurdocu's en een introductiefilm niet heel spannend te noemen, ook de enige tv zender Xite 4K (waar ik nooit 4k van kon maken) zendt een loop/replay van 2 uurtje uit.
Daarnaast zijn er nog steeds opstartproblemen met dit product. Veel klanten melden nog problemen met de connectie tussen ontvanger en TV.
Dus in dit geval zou ik nog even lekker genieten van je gratis Spotify en die 4 euro per maand nog eventjes op zak houden. Maar de keuze is natuurlijk aan jouw 🙂.
Bedankt Chris voor je reactie`s. Ik blijf lekker bij mijn oude pakket.
Welkom Pier! Dit jaar zijn er nieuwe abonnementsvormen gekomen waar Spotify en vaste telefonie niet bij zijn inbegrepen. Zie dit topic voor alle informatie: De nieuwe internet- en tv-abonnementen per 1 juli 2017. Het is wel mogelijk Spotify met korting af te nemen (€ 8,99 per maand). Als je Spotify gratis inbegrepen wil houden kun je het huidige abonnement laten doorlopen. De voorwaarden blijven bestaan zolang het abonnement niet wordt gewijzigd. Los van de actiekorting (6 maanden € 20 korting) kan ik je verder niet tegemoet komen. Hopelijk kom je er uit met de keuze :) Ik blijf bij het oude en kijk rustig verder, bedankt.
@Pier59
Als ik je nog een tip mag geven, zou nog even wachten met bestellen van het 4K pakket.
Het aanbod is op een paar uur 4K natuurdocu's en een introductiefilm niet heel spannend te noemen, ook de enige tv zender Xite 4K (waar ik nooit 4k van kon maken) zendt een loop/replay van 2 uurtje uit.
Daarnaast zijn er nog steeds opstartproblemen met dit product. Veel klanten melden nog problemen met de connectie tussen ontvanger en TV.
Dus in dit geval zou ik nog even lekker genieten van je gratis Spotify en die 4 euro per maand nog eventjes op zak houden. Maar de keuze is natuurlijk aan jouw 🙂.
Bedankt Chris in blijf lekker bij mijn huidige pakket.

Reageer