Vervolgens kan ik dit niet aanklikken en kom ik niet verder.
Ik ben ook al aangemeld bij KPN compleet.
Weet iemand hoe ik de MB’s wel kan delen?
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineelBeste antwoord door Marina_
Bekijk origineelIk heb hetzelfde probleem.
Beide telefoonnummers kan ik zien in de app. Alleen als ik MB's wil delen krijg ik dezelfde melding, dat ik een huishouden moet starten.
Ik heb me al wel aangemeld voor KPN Compleet gisteren en inmiddels ook al een mail gehad dat KPN Compleet actief is.
Ik heb inmiddels het antwoord al gevonden
Heb exact dezelfde problemen als DNW.
Heb 2 nummers op mijn App staan op hetzelfde adres, heb melding ontvangen via de mail dat kpn-compleet geactiveerd is maar krijg nog steeds de melding dat ik een huishouding moet starten.
Ik had Telfort en dat is automatisch overgegaan naar KPN. Het andere nummer zat al bij KPN. En als je automatisch overgegaan bent vanuit Telfort heb ik gelezen dat je geen MB's kan delen. Dat is in mijn geval het probleem.
De Mijn Telfort-omgeving wordt overgezet naar MijnKPN. Met een Telfort ID kun je met dezelfde inloggegevens in MijnKPN. Heb je nog geen Telfort ID of KPN ID, dan kan je nu zelf een KPN ID aanmaken en je mobiele abonnement toevoegen.
Een paar belangrijke punten over Telfort abonnementen in MijnKPN
Kan ik MB’s delen?
Alleen als je nu of straks een KPN-abonnement afsluit, kun je MB’s delen. Als je daarvoor kiest, vervallen de Telfort voorwaarden. Denk aan belminuten en MB’s meenemen naar de volgende maand.
Bedankt voor de info. Is dus een wassen neus als het er op aan komt.
Zelfde probleem hier. Ik had twee abonnementen bij Telfort. Mijn zoontje heeft nu een abonnement bij KPN, maar ook bij blijft hij hangen in het scherm “informatie aanvragen”
Hele tijd geprobeerd, maar ik kom niet verder
dus….. kan iemand mij helpen?
groeten, Jeroen
Hoi
Zie ook wat eerder in dit topic gezegd is:
Kan ik MB’s delen?
Alleen als je nu of straks een KPN-abonnement afsluit, kun je MB’s delen. Als je daarvoor kiest, vervallen de Telfort voorwaarden. Denk aan belminuten en MB’s meenemen naar de volgende maand.
Ik kan ook geen mbs delen momenteel. Het 2e nummer is vandaag overgegaan. Kunnen jullie de kidssim activeren voor ons huishouden en voor de hussel voordelen. De korting zie ik ook nergens terug. Dat ging bij mijn nummer en tv internet abo ook al mis.
Ik heb dit probleem nu ook.
Kunnen jullie mijn gegevens toevoegen.
Net als wat hierboven is gedaan.
Ik heb KPN Compleet maar kan nog niks delen met de kids sim van mijn dochtertje.
Zij Staat aangemeld en abonnement van mijn zoon is in verwerking. Door nummerbehoud.
Heb alles geprobeerd maar het lukt niet🙄
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.