Beantwoord

Start een huishouden

  • 26 April 2019
  • 15 reacties
  • 9611 keer bekeken

Als ik MB’s wil delen via mijn KPN dan om ik op scherm met melding ‘Start een huishouden’.
Vervolgens kan ik dit niet aanklikken en kom ik niet verder.
Ik ben ook al aangemeld bij KPN compleet.
Weet iemand hoe ik de MB’s wel kan delen?

icon

Beste antwoord door Marina_ 29 April 2019, 14:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @TION, MB's delen kan als je KPN Compleet bent met meerdere mobiele abonnementen op hetzelfde adres. Op deze pagina kun je je gegevens invullen en, als je ervoor in aanmerking komt, aanmelden voor KPN Compleet. De voordelen worden dan z.s.m. geactiveerd. Ik kan je ook aanmelden voor KPN Compleet. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Daarnaast heb ik ook de mobiele nummers en bijbehorende klantnummers nodig, deze nummers kun je toevoegen aan opmerkingen. Stuur je hier weer een bericht als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Beste Marina,

Ik heb het forumprofiel uitgebreid met de gevraagde gegevens.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @TION, Bedankt voor het toevoegen van je gegevens. Ik heb alle producten toegevoegd aan KPN Compleet. Je kunt vanaf nu mb's delen met elkaar! Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten? Anders wens ik je een hele fijne dag 🙂

Ik heb hetzelfde probleem.

Beide telefoonnummers kan ik zien in de app. Alleen als ik MB's wil delen krijg ik dezelfde melding, dat ik een huishouden moet starten.

Ik heb me al wel aangemeld voor KPN Compleet gisteren en inmiddels ook al een mail gehad dat KPN Compleet actief is.

 

Ik heb inmiddels het antwoord al gevonden

Heb exact dezelfde problemen als DNW.

Heb 2 nummers op mijn App staan op hetzelfde adres, heb melding ontvangen via de mail dat kpn-compleet geactiveerd is maar krijg nog steeds de melding dat ik een huishouding moet starten.

Ik had Telfort en dat is automatisch overgegaan naar KPN. Het andere nummer zat al bij KPN. En als je automatisch overgegaan bent vanuit Telfort heb ik gelezen dat je geen MB's kan delen. Dat is in mijn geval het probleem.

Mijn Telfort wordt MijnKPN

De Mijn Telfort-omgeving wordt overgezet naar MijnKPN. Met een Telfort ID kun je met dezelfde inloggegevens in MijnKPN. Heb je nog geen Telfort ID of KPN ID, dan kan je nu zelf een KPN ID aanmaken en je mobiele abonnement toevoegen.

Een paar belangrijke punten over Telfort abonnementen in MijnKPN

  • MB's delen is niet mogelijk, maar wordt mogelijk wel weergegeven in MijnKPN. Zie ook de veelgestelde vragen hieronder.
  • De weergave van jouw bundel klopt momenteel mogelijk niet. Hier werken we aan. Jouw bundel en de bundelperiode blijven zoals je gewend bent.

Kan ik MB’s delen?

Alleen als je nu of straks een KPN-abonnement afsluit, kun je MB’s delen. Als je daarvoor kiest, vervallen de Telfort voorwaarden. Denk aan belminuten en MB’s meenemen naar de volgende maand.

Reputatie 7
Badge +11

Klopt @DMW 

 

Hier kan je er alles over lezen Telfort mobiel wordt KPN

Bedankt voor de info. Is dus een wassen neus als het er op aan komt.

Zelfde probleem hier. Ik had twee abonnementen bij Telfort. Mijn zoontje heeft nu een abonnement bij KPN, maar ook bij blijft hij hangen in het scherm “informatie aanvragen”

Hele tijd geprobeerd, maar ik kom niet verder

 

dus….. kan iemand mij helpen?

 

groeten, Jeroen 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Jeroenentini, welkom op het forum. Het is niet mogelijk om MB's te delen tussen voormalig Telfort abonnementen en een KPN abonnement. Dat kan alleen als je de Telfort abonnementen verlengd naar een volledig KPN abonnement. 

Zie ook wat eerder in dit topic gezegd is: 

Kan ik MB’s delen?

Alleen als je nu of straks een KPN-abonnement afsluit, kun je MB’s delen. Als je daarvoor kiest, vervallen de Telfort voorwaarden. Denk aan belminuten en MB’s meenemen naar de volgende maand.

 

Ik kan ook geen mbs delen momenteel. Het 2e nummer is vandaag overgegaan. Kunnen jullie de kidssim activeren voor ons huishouden en voor de hussel voordelen. De korting zie ik ook nergens terug. Dat ging bij mijn nummer en tv internet abo ook al mis.

Ik heb dit probleem nu ook.

Kunnen jullie mijn gegevens toevoegen.

Net als wat hierboven is gedaan.

Ik heb KPN Compleet maar kan nog niks delen met de kids sim van mijn dochtertje. 

Zij Staat aangemeld en abonnement van mijn zoon is in verwerking. Door nummerbehoud. 

Heb alles geprobeerd maar het lukt niet🙄