Beantwoord

Status MijnKPN doorgevoerde wijzigingen?

  • 9 January 2021
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb gewacht op uw 2de telefoontje met nr 088-6607923, omdat ik graag een persoonlijk contact had gewenst, dit telefoontje is door u nooit gepleegd.

Er is nu blijkbaar een wijziging doorgevoerd in mijn abonnement maar dit gaat om een vergissing. 

Enkele tijd geleden ontdekte ik in MijnKPN, dat mijn huidige adres bij jullie nooit was verwerkt, dus ik corrigeerde het adres (ik ben ongeveer vier jaar geleden naar Nijmegen verhuist).

Toen kreeg ik een melding via sms dat dit veranderingen met zich mee zal brengen in mijn hussel mobiel abonnement omdat mijn adres niet overeenkomt met het bij jullie bekende adres. Ik heb geprobeerd contact met u op te nemen, dat kan blijkbaar niet anders dan via deze weg.

In MijnKPN heb ik gezocht naar de betreffende informatie, maar die heb ik niet kunnen vinden.

Wilt u mij op de hoogte stellen van de huidige stand van zaken en wilt u mijn huidige adres doorvoeren in al uw bestanden met terugwerkende kracht omdat ik vanaf 01-02-2017 op dit huidige adres woon.

Een vriendelijke groet van J. K.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 January 2021, 16:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @0000h! Welkom op ons forum. Ik begrijp dat je benieuwd bent wat de status is van jouw adreswijziging en de geactiveerde voordelen op jouw abonnement(en). Je kunt in MijnKPN per abonnement controleren welk adres wij geregistreerd hebben staan. Bijvoorbeeld via Beheer → Persoon- en betaalgegevens of, in het overzicht, te kijken op de laatste factuur. Hebben wij daar nu het juiste adres geregistreerd staan en, van uitgaande dat je meerdere abonnementen hebt, komen de adresgegevens met elkaar overeen? Want alleen dan kom je in aanmerking voor extra voordelen. 
Komen de adresgegevens niet overeen of klopt het niet, dan kun je de wijziging doorgeven via MijnKPN of onze klantenservice. Houdt er rekening mee dat wij een wijziging niet met terugwerkende kracht kunnen doorvoeren.
Met ons bellen kan via 0800 0402 (7 dagen per week, tussen 8 en 22 uur). Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken. Laat je weten of het gelukt is?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!