Beantwoord

Status order - wanneer gaan mijn voordelen in?

• 8 september 2015
  • 2 reacties
  • 288 keer bekeken

Beste kpn medewerker,

Onlangs heb ik naast mijn reeds bestaande mobiele abonnementen, een KPN internet en tv abonnement afgesloten.

Nu ben ik benieuwd wanneer KPN compleet (dubbele data en minuten, extra tv zenders)word afgesloten en het door mij aangevraagde Fox Compleet, dit heb ik aangevraagd via Fox.

Hoor graag van u.

Benjamin

Admin: ondewerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door _Raul_ 11 september 2015, 13:47

Hallo tracevis, welkom op ons forum! Wanneer de voordelen van KPN Compleet ingaan, is afhankelijk van wanneer je je voor KPN Compleet hebt aangemeld en of het nieuwe abonnement al is geleverd. Na aanmelding gaan daar maximaal zeven dagen overheen. Mocht je je nog niet hebben aangemeld, dan kan dat via deze link alsnog. Ik weet je helaas niet te vertellen wanneer Fox Compleet ingaat, omdat je dat niet via KPN hebt aangevraagd. Mocht ik verder nog iets voor jou kunnen betekenen, dan hoor ik het graag van je.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hallo tracevis, welkom op ons forum! Wanneer de voordelen van KPN Compleet ingaan, is afhankelijk van wanneer je je voor KPN Compleet hebt aangemeld en of het nieuwe abonnement al is geleverd. Na aanmelding gaan daar maximaal zeven dagen overheen. Mocht je je nog niet hebben aangemeld, dan kan dat via deze link alsnog. Ik weet je helaas niet te vertellen wanneer Fox Compleet ingaat, omdat je dat niet via KPN hebt aangevraagd. Mocht ik verder nog iets voor jou kunnen betekenen, dan hoor ik het graag van je.

Reputatie 7
Badge +24
Hi Benjamin, 

Ik ga er vanuit dat alles gelukt is, daar we geen berichtje meer van je voorbij hebben zien komen. Erg fijn! Als we je in de toekomst kunnen helpen, dan zien we je graag terug op ons forum. 

Met groet, 

Cindy

Reageer