Beantwoord

Status van verlenging

  • 3 March 2021
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Op 22 feb had ik contact ivm mijn contract bij Kpn. Afspraken gemaakt over het verlengen van mijn contract voor KPN thuis incl afspraken over een korting.

Tevens zou ik een wifi versterker ontvangen.

Op mijn kpn is niks van de wijziging in contract te zien en ook geen status van de bestelling.

Vraag me af of dit wel goed is gegaan.

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 8 March 2021, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Leuk dat je jouw abonnement bij KPN wilt verlengen, @mvdhoo! Ik begrijp dat je je zorgen maakt of de verlenging wel goed is gegaan, omdat je geen wijziging in je contract ziet, noch heb je een statusupdate ontvangen. Ik snap heel goed dat je meer duidelijkheid wilt. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Dank je. 
 

aangevuld

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van jouw profiel, @mvdhoo! Ik zie dat je inderdaad op 22 februari telefonisch contact met ons hebt opgenomen. Mijn collega heeft de aanbieding wel genoteerd, maar niet daadwerkelijk doorgevoerd. Ik kan de verlenging niet alsnog voor je invoeren. Ik wil je daarom vragen om telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.