Steeds melding dat ik mijn voordeel kwijt ga raken

  • 18 April 2021
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

We hebben dit nu al 5x doorgegeven en elke keer wordt ons verteld dat het nu in orde is en bijna elke maand krijgen we dezelfde melding. 
 

LOS HET NU EENS OP!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Kun je wat duidelijker zijn en over welke voordelen gaat het ; mobiel voordeel of iets anders

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Han07, welkom op ons forum! Balen dat je iedere maand opnieuw bericht krijgt dat jouw voordeel komt te vervallen. Ik kijk graag of ik dit voor je op kan lossen. Net als jimny heb ik dan wel eerst wat meer informatie nodig. Kan je toelichten wat er precies komt te vervallen en wat de reden hiervan is volgens de communicatie? Daarnaast wil ik je ook vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummers. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Ik heb de informatie aangevuld in mijn account. Mijn klantmanager weet ik zo even niet. Het gaat om de hussel voordelen. Eerst kreeg ik bijna elke maand een melding dat de voordelen zullen vervallen omdat het adres niet zou kloppen. Dit al meerdere keren doorgeven en het zou in orde moeten zijn. Maar toch kreeg ik steeds de melding dat de voordelen zullen vervallen. Weer contact gehad en het zou nu echt in orde moeten zijn. Vorige maand weer de melding gekregen en weer is er beloofd dat het in orde moet zijn. En nu krijgt mijn vriendin ook al een aantal keren de melding dat nu haar voordelen gaan vervallen. Ook zij heeft dit meerdere malen doorgegeven. We krijgen steeds te horen dat de systeem dat de voordelen regelt nog niet up-to-date is en het nu weer in orde moet zijn. Maar dat blijkt dus niet zo want kleine twee weken geleden kregen weer dezelfde melding. 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de gegevens en de toelichting. Ik zie in het systeem dat de adressen van alle abonnement gelijk zijn. Het nummer **06 is gekoppeld aan het huishouden op jouw adres. Deze zou de voordelen dan ook moeten ontvangen. Het andere telefoonnummer **99 staat geregistreerd op hetzelfde adres, maar is gekoppeld aan een huishouden op een ander adres. Vandaar dat je hier nog wel de melding krijgt dat het voordeel komt te vervallen. Ik ga mijn best doen om dit te herstellen. Je hoort straks meer van mij!

 

Edit: Het mobiele nummer **99 is inmiddels losgekoppeld van het huishouden op het verkeerde adres. Nu is het nog zaak om deze te koppelen aan jouw adres. Op dit moment lukt mij dat nog niet. Ik ga het later vandaag nog een keer proberen. 

Bedankt Denise! Is het ondertussen al gelukt?

Reputatie 7
Badge +17

@Han07 Helaas is het mij niet gelukt om het nummer te koppelen aan jouw huishouden. Ik heb daarom mijn collega's van de Compleetdesk gevraagd om hier naar te kijken. Zij zullen dit binnen vijf werkdagen oppakken.