Beantwoord

Stopt extra korting KPN Compleet bij verlengen?

  • 14 October 2021
  • 1 reactie
  • 81 keer bekeken

Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar dan kan ik het antwoord nergens vinden.

Mijn vrouw en ik hebben allebei een KPN mobiel abonnement. Met KPN compleet krijgen we daar allebei elke maand 5 euro korting voor.

Als ik nu mijn contract ga verlengen, dan val ik onder de nieuwe Hussel-voorwaarden en ben ik mijn 5 euro korting kwijt. Raakt mijn vrouw op dat moment ook haar korting van 5 euro per maand kwijt omdat er dan geen twee abonnementen meer zijn die vallen onder de oude KPN compleet voorwaarden?

icon

Beste antwoord door RBxx 14 October 2021, 09:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @emvandam , voor jouw vrouw verandert er dan niets.

Op dit moment ontvang ik voordelen op producten via KPN Compleet. Blijf ik deze korting houden?

De korting en voordelen van KPN Compleet die je op dit moment ontvangt, blijf je houden zolang je niks wijzigt aan jouw producten. Stap je met één product over naar Hussel? Dan krijg je de Husselvoordelen op het nieuwe product en behoud je je oude voordelen op je oude producten.

bron:  https://www.kpn.com/hussel.htm