Beantwoord

TEAMKPN kadopakket, code ontbreekt

  • 8 September 2019
  • 10 reacties
  • 215 keer bekeken

Hi. Ik heb een kadopakket thuis gekregen van teamkpn.

De brief daarbij zit verwijst naar een email met promotiecode die ik niet heb gehad. Hoe kom ik aan de email? (Nee. Zit ook niet in spamfilter)
icon

Beste antwoord door Semmeke 17 September 2019, 17:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Semmeke, welkom op het forum.

Wat leuk! Ik zoek dit graag voor je uit. Mag ik je om iets meer informatie vragen? Om wat voor pakket gaat het? En wat staat er precies in de brief? Waar zou de code voor zijn?

Ik hoor graag van je. 🙂
Dit is de brief helaas heb ik geen email
ontvangen waar ze naar verwijzen

Reputatie 7
Badge +24
Daar kan ik wat mee. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Dan weet ik aan wie ik de brief moet koppelen.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb de vraag bij onze marketingmensen uitgezet, ik kom hierop terug. Morgen verwacht ik.
helaas heb ik geen reactie meer ontvangen. Gaat er wat mis?
Reputatie 7
Badge +24
Hi Semmeke, duurde iets langer maar ik heb een antwoord. De code is verstuurd naar het bekende adres in ons systeem een @gmx.net adres, herken je dit en heb je toegang tot dat adres?
Jazeker dat adres heb ik maar geen code. Wil je het nog eens laten sturen?
Reputatie 7
Badge +24
Ja, dat verzoek heb ik doorgezet. Ik wacht een reactie af en mocht dat niet willen zullen we het op een andere manier in orde maken. Ik hoop dat ik vandaag een reactie krijg.
Bedankt hoor. Het is gelukt 🥳
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt hoor. Het is gelukt 🥳

Fijn, graag gedaan. 🙂