Beantwoord

Telefoon abonnement koppelen met het thuis abonnement lukt niet

  • 25 July 2021
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

R.Mo

Probeer al een tijd om het telefoon abonnement te koppelen met het thuisabonnement. 

Was eerst Telfort en ik betaal nu aan de KPN.

Krijg de melding dat er geen thuis abonnement is. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 July 2021, 11:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik zie nu ook na enig rondkijken dat ik niet snap hoe zo'n forum werkt. 

Reputatie 7

Hoi @R.Mo, welkom op het forum. Als je inlogt in MijnKPN en naar de Product-pagina gaat, zie je daar pakketten staan? Als dat niet zo is kan je daar kiezen om een pakket te koppelen, lukt dat? 

Beste Jasper 

Het koppelen van de pakketten lukte vele malen niet. 

Inmiddels is het opgelost al heeft het door mij een poosje geduurd. 

Ben naar de KPN winkel geweest en zei men dat klantenservice kon bellen of modem resetten. 

Met resetten was de koppeling een feit 

Bedankt en Groetjes R.Mo

Reputatie 7

Dat had aardig wat voeten in de aarde dus om het pakket te koppelen dus! Normaal gesproken is het niet nodig om een reset te doen voor je een abonnement kunt koppelen, als een abonnement actief is moet het al mogelijk zijn. Nu kan je gelukkig alles zien en doen in MijnKPN. Als je nog andere vragen voor ons hebt weet je ons te vinden.