Telefoon 'terreur' KPN na opzegging

  • 26 November 2019
  • 3 reacties
  • 199 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Beste(n),

 

Vorige week heb ik mijn KPN 4K Compleet pakket opgezegd, daar ik niet tevreden ben over het product.

Ik ontving daarna een bericht dat ik mobiel gebeld zou worden door KPN, wat ook een dag later gebeurde door een 'privé’ nummer.

Ik werd ‘overvallen’ door uw medewerker met een stortvloed van vragen en mededelingen over het product, en wanneer ik wat wilde uitleggen werd ik continue onderbroken.

Met stemverheffing zei ik toen dat hij mij moest laten uitpraten, en toen dat toch weer niet gebeurde heb ik de verbinding verbroken.

Nu wordt ik dagelijks een aantal keer nog steeds gebeld door KPN, wat ik echter niet meer beantwoord. Daarna wordt op mijn voicemail steeds muziek opgenomen, en dit alles begint toch echt op 'klantje pesten’ te lijken…!

Ik verzoek KPN om dit stop te zetten en die onbeschofte medewerker terecht te wijzen op zijn gedrag.

Contact wil ik niet meer hebben want ik kom nu echt niet meer op mijn opzeg besluit terug!

 

André H. Hofman

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hey Andre, jammer te horen dat je hebt opgezegd. We bellen in die gevallen inderdaad even na om te kijken waarom je wilt opzeggen en of we daar nog iets aan kunnen doen. In jouw geval specifiek ook omdat je nog een mobiel abonnement bij ons hebt en daarop de Compleetvoordelen zou kwijtraken bij opzegging. Maar, dat zou niet op deze manier moeten gebeuren. Ik heb een notitie gemaakt in ons klantsysteem dat je niet meer gebeld wenst te worden. Je wordt namelijk niet door één specifieke medewerker gebeld, maar door een afdeling. Op deze manier kunnen ze zien dat contact niet meer gewenst is. 

 

Ik zie alleen ook dat de daadwerkelijke opzegging nog niet ingevoerd is. Dat wordt normaal gesproken gedaan nadat we contact met je gehad hebben. Ik raad je dan toch aan om een van die belletjes op te nemen. Zolang jij het houdt bij dat je wilt opzeggen, zullen ze dat ook gewoon uitvoeren. Of je kunt zelf even bellen met 0800-0402 en aangeven dat je wilt opzeggen. Dan kom je ook direct bij de juiste afdeling uit die dat gelijk voor je kan regelen.

 

Alternatief, aangezien je gewoon buiten contract bent, is een abonnement afsluiten elders met gebruik van overstapservice. Dan wordt het abonnement bij ons automatisch opgezegd per de datum dat het bij je nieuwe provider ingaat. 

Reputatie 2
Badge +1

Beste Erik,

 

Ik ben inderdaad buiten contract met KPN 4K Compleet.

Met KPN mobiel blijf ik daar ik nog een lopend contract heb, en dat daarom mijn voordelen komen te vervallen.

Ik heb vorige week al telefonisch aan uw medewerker gemeld dat mijn opzegging van KPN Compleet definitief is, en ik daar niet op terug zal komen.

Tevens heeft ook Ziggo mijn KPN Compleet pakket opgezegd.

Dus vanwege al deze uitgevoerde opties, heb ik niet de behoefte nog verder telefonisch contact met KPN op te nemen.

 

Met vriendelijke groeten,

 

André H. Hofman

Reputatie 7
Badge +30

Prima, dan is het op deze manier, met overstapservice, ook geregeld en is verder contact inderdaad niet nodig. Zoals ik al aangaf, jammer je te zien gaan. Maar ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je nieuwe provider :slight_smile: