Beantwoord

Telfort Combivoordeel

  • 29 January 2020
  • 6 reacties
  • 449 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Nu Telfort Mobiel niet meer bestaat omdat het sinds afgelopen weekend KPN mobiel is geworden viel mij vandaag wat op: Het combivoordeel is weg. Kan het ook niet meer wijzigen (dit wilde ik wel graag doen ivm foute keuze die ik heb gemaakt)

CombiVoordeel

 

present_orange.png

Combineer Telfort Thuis met Telfort Mobiel en krijg extra voordeel!

Dit lees ik, en niet welk voordeel ik heb (en kan wijzigen)

Het zal vast te maken hebben met de overschakeling van Telfort naar KPN die snel wordt aangepast maar wilde het even gezegd hebben. Ik heb namelijk ook Telfort TV en internet thuis. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Muziekliefhebber1975 31 January 2020, 13:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb mijn post van gisteren, die meteen hierboven staat nu op het Telfort forum gezet. Denk dat ik daar moet zijn op dit moment…..

@Muziekliefhebber1975  het thuis combivoordeel zal door Telfort afgehandeld moeten worden. Wel volgens de Telfort Combivoordeel regeling op papier zijn we allemaal Telfort Compleet klant dat zit net iets anders. Mis je dubbele dat moet je weer wel bij KPN aankloppen.

 

Tip zowel hier als het Telfort forum is het beter een nieuw topic te starten.

Reputatie 5
Badge +3

@Muziekliefhebber1975  het thuis combivoordeel zal door Telfort afgehandeld moeten worden. Wel volgens de Telfort Combivoordeel regeling op papier zijn we allemaal Telfort Compleet klant dat zit net iets anders. Mis je dubbele dat moet je weer wel bij KPN aankloppen.

 

Tip zowel hier als het Telfort forum is het beter een nieuw topic te starten.

Bedankt Galdor.

Ik ben iemand die niet meteen van alles een nieuw topic gemaakt wordt want als iedereen dat gaat doen zien wij maar ook de moderators door de bomen het bos niet meer. Dus ik zoek eerst op een bestand topic en reageer daar dan onder. Je hebt wel een punt dat het dan minder snel gevonden wordt denk ik. 

De reden is dit topic staat als beantwoord een nieuwe vraag zal eerder onder de aandacht komen. Het is wel een goede vraag want momenteel kunnen we zelf via Mijn Telfort zelf niks koppelen het is ergens komisch om te lezen koppel uw Telfort Mobiel abonnement ik zou wel willen maar hoe?

Het staat op de radar zover ik weet.

Hoi @Muziekliefhebber1975 . Ik ga er van uit dat ze je vraag bij telfort adequaat gaan beantwoorden. Mocht je andere vragen hebben binnen het KPN domein, stel ze gerust.

Reputatie 5
Badge +3

CombiVoordeel Mobiel

0647499547

Haal je nummer heel gauw weg en zet het in je profiel hier. Zo kunnen de moderators je helpen. Wij als forumleden hebben niks aan je nummer.