Beantwoord

Telfort Compleet aanmelding onduidelijk

  • 16 March 2020
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Dag,

 

Ik heb denk ik hetzelfde probleem. Ik heb me inmiddels wel aangemeld op 2 maartvoor de telfort combinatiekorting maar hier niets meer van gehoord. Er stond ook nergens dat ik dit zelf nog aan moest melden om deze korting te krijgen.

 

Groeten,

Emy

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja 20 March 2020, 18:45

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Emy1. Vervelend dat het zo onduidelijk was dat je je zelf moest aanmelden voor Telfort Compleet. Dat nemen we mee. Ik begrijp dat je je op 2 maart hebt aangemeld voor de Compleet-voordelen. Heb je je aangemeld via het online formulier? Je voordeel gaat in op de eerste dag van de volgende maand, dus in dit geval op 1 april (zonder grappen :wink: ). Let erop dat je voordeel alleen actief kan zijn als de abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan. 

Hoi Natasja,

 

Ja ik heb me aangemeld via het online formulier. 

Dan gaat de korting dus pas in vanaf volgende maand terwijl ik het abonnement voor die prijs heb afgesloten? Beide abonnementen staan op hetzelfde adres

 

Groeten,

Emy

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Emy1. Ik snap dat je daar flink van baalt. Ik kan je niets beloven, maar ik kijk wel graag of ik daar nog iets in kan betekenen. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummers, 06-nummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 

Beste Natasja,

Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Emy1. Ik zie inderdaad dat je Telfort Thuis en KPN Mobiel hebt en daarmee dus recht hebt op dubbele data en € 5,- korting op je mobiele abonnement. Ik heb je een privébericht gestuurd. :slight_smile:

Reageer